Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi mangler et virksomhedslån på 200.000 - kan I give nogle råd.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jeg

Jeg skriver for at høre jer om I kender nogle alternative lånemuligheder til en bank.

VI er to gutter som har et ejendomsmæglerfirma sammen, det er først rigtig startet op i april 2018, før det var det kun som hobby. Nu kører det på fuld tid, og i 2018 har vi omsat for 1.300.000 kr. Den ene af os er først blevet medejer her 1/1 19 og har i 18 kørt som konsulent for firmaet. Han har derfor fået flere penge ud af firmaet end vi har nu.

I 2018 kom vi ud med et underskud på 27.000 kr. Vi startede med at have 2 boliger til salg i 18 og her i start 19 har vi 33 boliger til salg. så forretningen er i rivende udvikling.

Vi vil begge to gene hæfte personligt og vi vil gerne låne 200.000 kr. i alt.

Vi har sendt det til et par banker, de synes dog virksomheden er ung, og synes selvfølgelig ik det er optimalt at vi kommer ud af 18 med et underskud. I det her beløb er der også med at vi har brugt penge på design, til salg skilte mv. som jo ikke kommer på samme måde fremover.

Vi vil gerne høre fra jer om I kunder nogle som låner penge ud til virksomheder med personlig hæftelse, og hvad I har af erfaringer med at få lån.?

Vh

Hastoft.

Blogger på www.stomien.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hastoft,

Jeg ville foreslå at I spørger Basisbank eller lignende kviklånstjeneste. Deres renter er faktisk meget rimelige (bedre end banken) og I kan indfri, når det passer jer. I kunne så låne 100.000 hver og låne firmaet.

Og hvis ikke det kan bruges, så er der intet andet for end at blive ved med at snakke med banker. Det vil dog blive voldsomt op ad bakke, hvis I ikke har fast ejendom. Uden fast ejendom, så vil jeg næsten sige, at det er umuligt at låne kr 200.000,- på sit glatte ansigt i dag.

Held og lykke,

Flemming

Fra Hinnerup
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Jysk Auktionshus Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er i hvert fald muligheder ved lendino.dk og flexfunding.dk

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

tak for jeres svar, jeg vil undersøge de muligheder I ksriver.

god dag.

Blogger på www.stomien.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hastoft,

Jeg har læst opslaget med interesse. Måske vi kan hjælpe med lånefinansiering i Lendino.

Har du et nummer jeg kan træffe dig på?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)