Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ophavsret vedr software

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

forstår slet ikke fashionsellers tilgang her - det virker som at morten er advokat for trådstarter og drager SINE konklusioner på et så løst grundlag at jeg da er meget overrasket. jeg har haft stor tillid til morten men det her virker ikke rart på mig siger jeg lige ud Morten - Like it or not - vi bliver ikke enige her og din indstilling til at drage konklusion alene ud fra trådstarter fjerner min tillid desværre - sagt lige ud. Vi kommer ikke længere

John jeg deltager aldrig i klienters debatter, med mindre jeg får lov af mine egne klienter, og med mindre jeg har et særligt input. Ellers holder jeg mig ude af dem.

Jeg kender ikke trådstarter, jeg har ikke været i kontakt med trådstarter, og jeg kender ikke mere til sagen, end du og alle andre gør, ud fra det der står i denne tråd.

Hvor kommer du frem til, at jeg drager nogle konklusioner? Det er da dig og Juul, som kommer frem til konklusioner om kontraktbrud, muligt manglende udbetaling af programmørens andel og en masse andet, og I svarer slet ikke på det, som er trådstarters spørgsmål.

Og hvordan kan du mene, at det er forkert at forholde sig til de fakta, som vi har fået om problemstillingen? Jeg kunne let opsætte 30 senarier, men vil det gavne nogle, hvis ingen af dem holder vand i virkeligheden?

Vi har kun lidt info fra den ene part, og det er selvfølgelig dem, som vi må forholde os til, og sådan er det. Men det er da åbenlyst, at hvis man ønsker hjælp online, så skal man være klar på at give meget mere info, end trådstarter har gjort i denne debat, for ellers løber det jo tydeligvis ud i gætterier og antagelser, som kan være forkerte, og dermed have en betydelig fordrejning af det egentlige problem...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion seller - jeg giver op - du mener det er farligt at sige (som alle andre end dig) at der KAN være brud på aftalen - og det må betyde du har konkluderet at der IKKE kan være det

Jeg giver helt enkelt op du og ved nu så meget mere

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Fashion seller - jeg giver op - du mener det er farligt at sige (som alle andre end dig) at der KAN være brud på aftalen - og det må betyde du har konkluderet at der IKKE kan være det

Jeg giver helt enkelt op du og ved nu så meget mere

Jeg mener da, at det er forkert, at starte med at gøre trådstarter til mulig syndebuk, når vi ikke ved mere?

Hvorfor er det, at dig og Juul på intet tidspunkt nævner, at det programmøren er ved at lave, faktisk er kontrakt brud under erstatningsansvar? Det nævner eller påpeger I slet ikke, I antager kun, at det kan være trådstarter, som gør noget forkert.

Man skal vel ikke begynde at antage det værste, før man overhovedet ved, hvordan det forholder sig?

Ellers kunne jeg bare skrive, at dette kode, potentielt kunne medføre krænkelse af andre firmaers softwarerettigheder med dertilhørende problemstillinger, og så eksploderer tråden og alvoren da helt vildt...

Mundlige aftaler sucks! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvorfor er det, at dig og Juul på intet tidspunkt nævner, at det programmøren er ved at lave, faktisk er kontrakt brud under erstatningsansvar? Det nævner eller påpeger I slet ikke, I antager kun, at det kan være trådstarter, som gør noget forker

Jeg skrev faktisk: 

"Nu vil han enten have procenter eller en del af koden fjernet".

>>Om det er programmøren som har lavet aftalebrud fremgår ikke i de oplysninger vi har, men ovenstående siger da meget klart at der er sket ændringerne i en aftale. <<

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Cookie - John Hannover:

Fashion seller - jeg giver op - du mener det er farligt at sige (som alle andre end dig) at der KAN være brud på aftalen - og det må betyde du har konkluderet at der IKKE kan være det

Jeg giver helt enkelt op du og ved nu så meget mere

Jeg mener da, at det er forkert, at starte med at gøre trådstarter til mulig syndebuk, når vi ikke ved mere?

Hvorfor er det, at dig og Juul på intet tidspunkt nævner, at det programmøren er ved at lave, faktisk er kontrakt brud under erstatningsansvar? Det nævner eller påpeger I slet ikke, I antager kun, at det kan være trådstarter, som gør noget forkert.

Man skal vel ikke begynde at antage det værste, før man overhovedet ved, hvordan det forholder sig?

Ellers kunne jeg bare skrive, at dette kode, potentielt kunne medføre krænkelse af andre firmaers softwarerettigheder med dertilhørende problemstillinger, og så eksploderer tråden og alvoren da helt vildt...

Mundlige aftaler sucks! 

aber doch - giver op

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)