Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har købt domæne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har min webshop hos weebio
Jeg har nu købt .dk domæne hos unoeuro.
Jeg er ikke så teknisk, så er der nogen der kan give mig en guide til at få mit nye domæne over på min weebio shop?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Kan de ikke hjælpe hos weebio ?
Men når jeg besøger weebio og opretter shop skal man jo give ens shop et navn f.eks minshop.dk så har du brug for at købe et separat domæne hos unoeuro ?

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Man får et navn. F.eks navn.weebio.dk
Skal derfor gerne have det ændret til mit eget.
Har ringet og skrevet til dem, men de er nok først klar mandag.

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan sætte en kode på dit domæne hos unoeuro, der sender dig over til navn.weebio.dk
Men hvordan du får dit domæne udskiftet på weebio.dk vil jegkontakte dem i deres chat og høre til, hvordan man gør i deres system

vh
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Under konfiguration -> indstillinger -> domæner i topmenuen, skal du tilføje dit domænenavn.

Herefter skal ændre din DNS A record hos Unoeuro til den ip-adresse, der er nævnt i teksten på ovennævnte side.

Herefter går der op til 24 timer inden det virker.

---

Mit bedste gæt er, at du nok skal skrive til support begge steder et par gange, inden du når i mål. :)

---

Underligt at weebio ikke har egne navneservere i stedet for denne halve løsning.

Eller i det mindste lavede noget brugbar dokumentation, da dette er noget alle skal igennem.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør iøvrigt spørge ind til understøttelse af GDPR og cookie loven, da jeg ikke har kunne finde dette i weebio system.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)