Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør til tøjbutik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej mit navn er Ali.
Jeg er på nuværende tidspunkt igang med at starte en tøjbutik (Herre tøj)
lokalerne og indretningerne er på plads, problemerne er bare at finde leverandørene til tøjet.

jeg spørger derfor, om nogle af jer måske kender til steder, eller personer som kunne være en hjælp.

søger helst en leverandør i EU, da der ikke vil være de samme problemer som der vil være, hvis det var udenfor EU mht. told og skat osv...

Hvis nogle af jer kan henvise mig til nogle leverandører i EU, må i meget gerne sige til.

Tak på forhånd! :D
Tilmeldt 2. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ali

Nu er modeugen godt nok lige overstået, men jeg vil helt sikkert anbefale dig at besøge en messe som CIFF i Bella Centeret til sommer. Der finder du 2000-2500 brands fra danmark og resten af verden, som du kan lave aftaler med. En del af dem har også showrooms rundt omkring i landet. Hvilke type herretøj er du ude efter - måske jeg kan give dig et par kontakter. Jeg driver virksomheden Ziito.dk, som sælger inventar til tøjbutikker og showrooms, så jeg har dadgligt kontakt med en del modebrands. Vi har også en blog, hvor du kan få gode råd og ideer til driften af din butik https://www.ziito.dk/blogs/b2b-blog

God dag.

mvh

Jonas

Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ziito.

Tak for anbefaldingerne, dog som du siger er modeugen ovre.. så det var lidt ærgerligt. 

- jeg søger primæret tøj indenfor ungdoms street stilen. fx noget som Quint tilbyder eller lign..

hvis du har nogle som du kan sende mig videre til som står inde med noget i den kategori, må du meget gerne sige til.

Tak på forhånd! :D 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)