Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optage telefonsamtaler til træningsbrug

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 27. Jul 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ønsker en løsning hvor jeg kan optage samtaler når jeg ringer kanvas så jeg kan aflytte det bagefter og overveje forbedringer. 

1) findes der en app der kan det? hvilken?

2) er det lovligt? 

Det er til en iphone men androidtips er også velkomne hvis jeg finder på at skifte telefon. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 43
Fra  Baser ApS Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lovligt ved jeg ikke, men ellers så kan du sætte den på højtaler og så købe en diktafon sådan har jeg gjort. 

Salgs direktør i Baser, hvor vi har lavet verdens bedste parasolfod. Min erfaring: B2B og retail salg i DK, DE, NL.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 43
Fra  Baser ApS Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

men så længde du ikke bruge det til andet kan jeg ikke så hvorfor det er ulovligt. 

Salgs direktør i Baser, hvor vi har lavet verdens bedste parasolfod. Min erfaring: B2B og retail salg i DK, DE, NL.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

det er lovligt at optage telefonsamtaler man selv er del i - man må ikke afspille for andre - med mindre man får rettens godkendelse i en sag - Iphone kan mig bekendt ikke

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige til det John nævner:

Lovligt ud fra et strafferetligt perspektiv, men som virksomhed skal du have styr på GDPR-siden af dit ønske.

Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Skulle lige til at sige det
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
man må ikke afspille for andre - med mindre man får rettens godkendelse i en sag

Hvordan kommer du frem til det ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Cookie - John Hannover:
man må ikke afspille for andre - med mindre man får rettens godkendelse i en sag

Hvordan kommer du frem til det ?

kors altså som du er efter mig https://familieadvokaten.dk/breve-900/b900-100.html  og https://familieadvokaten.dk/breve-900/b900-707.html  og https://stofa.dk/erhverv/blog/optag-samtaler-forstaa-juraen-og-se-fordelene  du siger ofte selv - google det - hvad med at starte med at google frem for helt tiden at være uforskammet -  sure mand 

Til uddannelse - her jo af den der optager selv er man lidt ude over GDPR men det JEG svarer på er alene - at man ikke bare må afspille for andre - uden rettens godkendelse Hvis du kan klare at læse så meget tekst som de tre link så er du nok med - men godt træt af din facon Ravn

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Ravn:

Cookie - John Hannover:
man må ikke afspille for andre - med mindre man får rettens godkendelse i en sag

Hvordan kommer du frem til det ?

kors altså som du er efter mig https://familieadvokaten.dk/breve-900/b900-707.html   du siger altid selv - google - hvad med at starte sure mand

vh John H

Spørgsmålet i sagen handler om hvorvidt der er tale om unødig bevisførelse, jf. retsplejelovens § 341, herunder også hvorvidt der kan ske fremlæggelse af "ulovlige" beviser (dette er ikke reguleret efter dansk lov, men afgøres ud fra rettens skøn). Jeg forstår dog godt tolkningen, henset til brevkassens noget kluntede svar. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Arne G.:
Spørgsmålet i sagen handler om hvorvidt der er tale om unødig bevisførelse, jf. retsplejelovens § 341, herunder også hvorvidt der kan ske fremlæggelse af "ulovlige" beviser (dette er ikke reguleret efter dansk lov, men afgøres ud fra rettens skøn). Jeg forstår dog godt tolkningen, henset til brevkassens noget kluntede svar

Kan vi ikke holde os til sagen. MÅ man optage samtaler man selv deltager i  - JA det må man 
må man afspille den for andre uden der er tale om nødvendig bevisførelse - formentlig klart nej

Læs lige min øvrige links til samme sag også tak (du svarede inden jeg fik dem med - og det er ikke dig jer er rent ud sur på)

Trådstarter er sig selv og vil spille for sig selv - for at lære - Kan du finde noget galt der? og kan du finde noget galt i mit svar om - at JA det er lovligt at optage telefoner man selv deltager i og  - nej man må ikke lade andre høre dem med mindre der er tale om en nødvendig bevisførelse

Jeg ved ikke hvad der sker herinde - Det er som om nogen bare vil sabotere og gøre det enkle helt umuligt - Ravns specialitet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)