Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe bil til videre salg af sig selv

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har som hobby rodet med biler og har nu flere halvfærdige biler biler til at stå ,
En af de biler vil jeg gerne lave med dele jeg allerede har , altså jeg skal ikke købe noget til den undtaget lidt olie/væsker osv alt det kan jeg købe privat
Kan jeg når bilen er lavet sælge den til firmaet som så betaler afgift på bilen for derefter at sælge den med brugtmoms ordningen
Erhvervet er at købe og sælge biler
Eller er det et No go ,
Og hvordan prissætter jeg hvad firmaet skal betale for bilen , jeg ved godt hvad jeg vil tage for bilen når det er firmaet som skal sælge den og firmaet køber selvfølglig ikke noget man taber penge på
Nogen som har et bud på hvad man gør med sådan en bil ?

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1103
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Skassasgarage:
Erhvervet er at købe og sælge bile

Er dit erhverv køb og salg af biler kan du ikke rep. biler privat og sælge, det vil en del af dit erhverv, ligesom en murer ikke kan bygge sit eget hus.

Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er bare lidt dumt , så har jeg biler som jeg ikke kan gøre noget med
Så kan jeg have dem til at stå og kan ikke sælge dem ...hmmm
Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg har en bil som jeg vil sælge til firmaet for at vidersælge den i firmaet

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1103
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Forudsætter det er enkeltmands

Jo du kan, de er jo en del af firmaet, du kan ikke sælge dem til firmaet, da de er i firmaet.

Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Okay,
Det var selvfølglig for at jeg ikke skulle betale skat og moms af det fulde beløb jeg kan sælge bilen for, det vil jo være 100procent fortjeneste når bilen ikke har kostet noget
Hvor normalt når jeg køber en brugt bil så er det brugtmoms og skal kun betale moms af fortjenesten ,
Det er jo ikke så sjovt 😊

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)