Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan I anbefale? - gøre tekster på hjemmeside mere brugervenlige

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil rigtig gerne have gjort mine tekster på www.laantildig.dk mere spændende, brugervenlige og derved forhåbentlig øge konverteringraten. 

Jeg har fået lavet en del indhold/tekster til mit site - men teksten er bare klip/kopieret ind på sitet. 

Det jeg søger er en person/firma der kan ændre mine lidt kedelige sider til noget mere levende og brugervenligt - måske lidt i stil opsætningen her www.goerdanmarkgroennere.dk/jordvarme  .

Hvem kan I anbefale til en sådan opgave? Dette er ikke et egentlig opgaveopslag - men blot et forsøg på at få en eller flere anbefalinger på rette person fra medlemmerne i dette forum.

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 23
Fra  danishnordic Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Vil give dig ret, din hjemmeside mangler "lækkerhed" - man skulle have lyst til at læse videre og udforske de forskellige services du tilbyder på din hjemmeside.

Du skal lege med farver, afstande, fonte, ikoner osv

Fra Herfølge
Tilmeldt 10. Nov 18
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej at høre dintekstforfatter :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har forhåbentlig ikke kopieret dine tekster fra andre hjemmesider, men selv skrevet dem?

Hvis du vil have spændende tekster, så tag fat i John Nielsen fra Onlinesynlighed.dk. Dem bruger jeg til at gøre min firmaside mere spændende, og de gør det for rigtig mange virksomheder med gode resultater.

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhh, selvfølgelig har jeg ikke kopieret teksterne. Teksterne er købt igennem tekstbureau. 

Med klip/kopieret mener jeg fra det word-dokument jeg fik teksterne i og over på min hjemmeside.Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)