Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ungarbejde i Odense

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står og mangler et fritids job i odense. jeg er 15 år gammel og har haft to tidligere arbejdspladser. den første blev solgt og den anden har jeg sagt op fra, da mine tider med skole og fritids hobbyer ramte sammen med arbejdet.

jeg søger et job hvor at jeg kan snakke med kunder og samtidig lave noget arbejde. Jeg har skruet hænderne på den helt rigtige vej og har håndteret stressende arbejds situationer før, da jeg arbejdede på restaurant.

Af erfaring har jeg det at jeg kan arbejde under stress og pres og stadig holde fokus. det fik jeg fra min tid på restaurant. jeg har gjort rent, vasket op, lavet mad, prismærket, sat varer på plads, pakkede varer ud og ind og snakket lidt med kunder. Jeg er en type der elsker at lede en gruppe eller et projekt, men kan også godt træde ned og lade andre tage styringen. Jeg elsker at blive udfordret af stress, tid, kvalitet osv.

I min fritid spiller jeg Elbas og går i fitness. Jeg kan godt lide at prøve nye ting af og at blive god til hvad jeg gør.

arbejde for mig er en proces som potentielt kan ændre ens væremåde eller humør. Et godt arbejde er hvor man kommer med glæde og går med et smil på læben.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 03:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop nu søger Netto på Nyborgvej en ungarbejder, så hvis Netto er sagen så skynd dig at søge!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)