Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prissætning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 03:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude

Hvordan kan det bedst betale sig at prissætte sine produkter? Er det bedre at sælge noget til 16,00 kr for derefter at sætte det på tilbud til 11,80 kr ofte - eller er det bedst at sætte standard prisen til 11,80 kr? Jeg driver en mindre niche webshop.
Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bumper lige denne tråd.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver ikke hvad du sælger, men endnu bedre ville være hvis du kan sælge det samme produkt til to forskellige priser. Decoy pricing hedder det. Det kan selvfølgelig ikke være det helt samme produkt, men kan være en simpel ændring pakket ind i guldpapir og sæt prisen højere. Det får det andet produkt til at se billigere ud.

Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sælger forskellige små artikler som lightere, askebæger, cigaret-etui osv.

Så sådan som jeg forstår din besked, så mener du det er bedre at have produktet til at stå til 16,00 kr, hvor man derefter laver en pakke af fx. en lighter og et askebæger - hvor man sænker lighter prisen til 11,80 kr og det samme tilsvarende for askebægeret selvfølgelig?
Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hop
Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Medier & Co Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor, 

Prissætning er altid en vanskelig størrelse, fordi der er mange parametre at tage højde for. Har du fx. overvejet hvor dine priser ligger ift. konkurrenterne, alt efter om du vælger 16 kr eller 11,80 kr? 

Mit bud vil være det er bedre at være prisførende, frem for ofte at have tilbud. I dit tilfælde vil jeg dog tænke du stadig er skarp på prisen, selv ved 16 kr., da produkterne ofte koster mere i andre webshops.

Det er også farligt at sætte en for lav pris, da brugeren dermed kan tænke, at produkterne er noget værre **** pga. prisen. Så hvem siger den optimale pris ikke ligger højere end 16 kr.? 

Håber du kan bruge mine pointer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)