Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk webhotel

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg er på udkig efter det bedste webhotel til min nyopstartede prestashop uden meget trafik pt. Hvordan lyder budene?
Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor,

https://digihome.dk :) De er super duper dygtige/hjælpsomme & flinke... Og de anbefales helt klart :)

- Louise

Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for anbefalingen, ærlig talt så virker de ikke særlig seriøse der står bl.a. "Vores kunder elsker os - Med tag ikke kun vores ord for det" - ingen billeder, links eller lignede til kunder der er kommet med anmeldelser - heller ingen på trustpilot.

De skriver de har et dedikeret marketing team til at hjælpe kunderne, men deres egne facebook, twitter, instagram, google+ links i bunden af deres side virker ikke.

Hvis jeg vil købe et produkt, skal jeg trykke "SKRIV TIL OS!" - men der sker ikke noget når man trykker. Top menu knapperne virker også kun halvt.

- Det virker ikke som et særlig pålideligt eller troværdigt sted.
Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor,

Jeg hører dig! :) Hans side er dog to, max. 3 dage gammelt... Jeg ved at han arbejder på dén hjemmeside, i det omfang han kan finde tiden til det. Jeg tager en snak med ham imorgen, og får ham til hurtigst muligt at færdiggøre dén hjemmeside :)

- Louise

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver Dansk webhotel hvad mener du med det for for det omtale har ikke deres server i Danmark så hvis det er webhotel med dansk support eller er det et krav at deres server er i danmark ?

Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for at gøre opmærksom på det, jeg mener selvfølgelig serverne skal stå i Danmark.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Med krav om at server skal stå i danmark er der ikke så mange at vælge mellem da det tit er dyrt at have hosting i dk.. 

og jeg vil da klar anbefale at kigge lidt på dem. 

unoeuro.com

wannafin.dk 

dandomain.dk

nettonet.dk

one.com

scannet.dk

azehosting.net

De fleste webhotel i danmark er med ubegrænset trafik. dog altid med måde.. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

ups en lille slå fejl wannafin.dk > wannafind.dk

Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Er UnoEuro, Wannafind, DanDomain, ScanNet ikke det samme ejet af Zitcom hosted i Skanderborg? Men ja, jeg oplever samme problem - det er ikke specielt nemt, at finde nogle. Azehosting billigste danske hotel koster 3588 kr/år. Som var lidt mere end jeg håbede på. Men jeg har kraftig overvejet wannafind.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jo zitcom ejer blandt anden UnoEuro, Wannafind, DanDomain, ScanNet. men det var jo ikke det du efter lyste.. for på det danske market hvor server er i danmark er der ikke mange også en del dyre i forhold til hvis du tager et der er host i tyskland.. 

men jeg ved at en del vælger unoeuro som også kan være et godt valg.. men wannafind.dk er bestem også et godt valg. 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)