Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nej. Du skal ikke være iværksætter. Overhovedet

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
desværre er der alt for mange akademikere med en humanistisk uddannelse uden erhvervserfaring, samt alt for mange unge som har gjort politik til deres karrierevej lige fra gymnasietiden. 
enig - men man kan ikke styre demokrati ved at kræve der skal være x år erhvervserfaring - eller uddannelse eller andet end - 18 år og op - Det andet fører galt hen - så bliver næste - folkekirken - hvid - 2 generation i dk - uden tørklæde/piercinger -  mand - hetero osv

Det er bare sådan at vi må leve med de personer partierne stiller op, og så må vi som vælgere sætte os ind i hvem vi stemmer på. Kriterier ud over 18 år og op - vil ødelægge demokratiet  ´- selv om jeg skam også gerne så flere med praktisk erfaring og synes det er helt fint at være aktiv debatør for at få flere med erhvervserfaring ind

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 610
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lundgaard:
Er der nogle som vil være med til at stille et borgerforslag :)

Ja hvis det går på at vi kun skal have f.eks 99 medlemmer af folketinget, i modsætning til de nuværende 175 danske medlemmer.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
det mener jeg er en gang udemokratisk vrøvl - hvordan kan man lodtrække og få udtrykt hvor mange der mener enhedslisten - eller alternativet eller konservative skal have flest og ingen faktisk valgkamp med personer. Ren provokation og jo heldigvis også totalt ude i hampen når vi taler om vedtagelse

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)