Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider folk betale sig fra at få fejet ders indkørsel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej bruger. Jeg har fået Hvad jeg selv mener er en god idé.
Jeg stilte mig selv spørgsmålet hvorfor kan man betale sig fra at få rengjort sit hus indvendigt når jeg ikke kan finde et eneste sted som vil sælge mig den ydelse der hedder "fejning af indkørsel"
Jeg mener da der må være flere der ser din indkørsel end ser dit hus indvendigt.

Jeg har kigget i et stykke tid nu og kan ikke finde nogen der gør det eller en pris.

Så mit spørgsmål til jer er:
ville i betale for at få fejet jeres indkørsel
Hvor tit ville i få det gjort
Hvad ville i give for det.
(Jeg tænker omkring 300 kr. Pr. Indkørsel)
Hvordan mener i bedst man kan markedsføre det ?

På forhånd tak
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 04:39
Hvor mange stjerner giver du? :

det tror jeg ikke man lokker nogen til... evt kun for 50 kr :)

Fra København
Tilmeldt 4. Feb 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det et stort problem at feje sin indkørsel? Hvor ofte har man brug for at få den fejet? Kan det svare sig at bruge tid på at lede efter nogen, der vil gøre det og så oven i hatten betale dem for det?

Jeg har vanskeligt ved at se efterspørgslen.
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal kunne mere end bare at kunne feje en indkørsel før folk gider ringe til dig.

Der findes allerede alle mulige alt mulig mænd/havemænd som helt sikkert også kan finde ud af at feje en indkørsel, selvom det måske ikke lige står under deres ydelser.

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg tror godt nok det er et lidt for snævert grundlag at starte en virksomhed på.

Hvorfor skulle man bruge tid på at google "fejning af indkørsel", når man selv kan feje indkørslen på samme tid, som det tager at google det? Jeg kan selvfølgelig tage fejl, og hvis du kan få Fru Hansen til at betale 300 kr. for at du fejer hendes indkørsel, så hatten af for det.

Mit råd må være, at du skal tænke lidt mere ud af boksen: Start noget have- og ejendomsservice, hvor du eksempelvis tilbyder havearbejde, græsslåning, klipning af hæk, snerydning, FEJNING af fortov og udearealer (herunder også indkørsler), rensning af terrasser, bortkørsel af haveaffald etc.

Her vil du måske kunne afregne 300 kr. pr. time ekskl. moms. Markedsføringen kunne bestå af de sociale medier samt flyers i lokalområdet m.m.

Pøj pøj med det hele.

Mvh. Kasper

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Holm

Ja man kan jo nogengange undres lidt over de svar på et iværksætterforum Wink

Hvad betyder "feje indkørsel"? og hvorfor 300 kr, hvilke overvejelser ligger der bag prisen? Er det omregnet fra timepris eller?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)