Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med tøj mærke

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har planer om at starte en webshop med børnetøj. Hvordan et det helt præcist man får aftaler med tøj mærker, eksempelvis Name It? Sender man bare en e-mail til dem og spørger, om de vil indgå i et samarbejde og samtidig spørge, om hvor meget mængde rabat man kan få? Hvordan fungerer sådan noget helt præcist? Og hvordan kan man virke seriøs overfor dem, og overbevise dem om, at de vil få gavn af et samarbejde med mit firma? Og er der en tommelfinger regel om hvor mange procent billigere jeg så kan få varerne til, I forhold til priserne i butikkerne - så det både vil gavne mit firma og deres?
Mhv

Fra København
Tilmeldt 4. Feb 19
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Daisi:

Hej



Jeg har planer om at starte en webshop med børnetøj. Hvordan et det helt præcist man får aftaler med tøj mærker, eksempelvis Name It? Sender man bare en e-mail til dem og spørger, om de vil indgå i et samarbejde og samtidig spørge, om hvor meget mængde rabat man kan få? Hvordan fungerer sådan noget helt præcist? Og hvordan kan man virke seriøs overfor dem, og overbevise dem om, at de vil få gavn af et samarbejde med mit firma? Og er der en tommelfinger regel om hvor mange procent billigere jeg så kan få varerne til, I forhold til priserne i butikkerne - så det både vil gavne mit firma og deres?

Mhv



1. børnetøj er en af de værst tænkeligt nicher overhovedet, fordi der er meget hård konkurrence. Du skal ned i en underniche, hvis du overhovedet skal have en chance.

2. Aftalerne må du prøve at få plads ved at kontakte leverandørerne direkte. Men det behøver ikke at være per email, det kan også være telefonisk, på messer, møder osv.

3. Du bliver normalt først for alvor taget seriøst, når du har salg. Indtil da må du "fake till you make it" og bare gøre hvad du kan, for at få aftalerne hjem.

4. Procenterne skal du forhandle med leverandørerne og det afhænger i høj grad af, hvor meget du kan sælge.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)