Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende samarbejdsaftale og ophør af samarbejde

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er for nylig startet som freelance konsulent og har to kunder som jeg samarbejder med.
Den ene er meget velorganiseret og den anden er noget rod - desværre har jeg tidligere været lønmodtager hos dem, men håbede nok der var kommet styr på tingene.
Sagen er at jeg har indgået en telefonisk aftale om honorar med souchefen (det er senere mundtligt bekræftet af projektlederen) og det er aftalt, at faktura fremsendes ultimo måneden og de så har 14 dage til betaling. Jeg har startet samarbejdet med dem den 3/1-2019 og har hver uge fremsendt oversigt over tidsforbrug på mail. I dag modtager jeg så en samarbejdsaftle, hvor lønnen ikke er hvad vi har aftalt og der står løn inkl. pension og sygedagpenge -alt muligt vrøvl som slet ikke har været i spil. I den samarbejdsaftale står der et opsigelsesvarsel på 1 måned og aftalen er tilbagedateret til 1/12-2018.
Der har også været bøvl i forhold til fremsendelse af ean faktura, hvor en har sagt at den ikke er kommet og en anden har på mail bekræftet, at den er i systemet.
Jeg har naturligvis ikke underskrevet ovenstående aftale!
Den anden kunde jeg har, vil bruge mig mere og jeg er nu bare interesseret i at få mine penge og opsige samarbejdet pr. dags dato eller senest 28/2-19.
Er der nogen herinde der ved noget om opsigelse af samarbejde uden aftale?
På forhånd tak for hjælpen.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)