Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt direkte til brand eller wholesale resellers

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp!
Jeg har siddet og kontaktet koreanske firmaer i Korea for priser på deres produkter til min virksomhed.
Nu ser jeg så at i England er der en Wholesale supplier reseller B2B som har alle de mærker som jeg havde tænkt på at sælge... Ved I om man kan blive snydt her? Eller er det rent faktisk billigere?

Er så bange for at jeg bliver snydt 😅

Ønsker jer en dejlig dag.

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Swrtz:

Hjælp!
Jeg har siddet og kontaktet koreanske firmaer i Korea for priser på deres produkter til min virksomhed.
Nu ser jeg så at i England er der en Wholesale supplier reseller B2B som har alle de mærker som jeg havde tænkt på at sælge... Ved I om man kan blive snydt her? Eller er det rent faktisk billigere?

Er så bange for at jeg bliver snydt 😅

Ønsker jer en dejlig dag.

Hvad er det du er bange for at blive snydt med helt konkret?

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det er altså noget uklar hvad det er du mener med det du skriver.  snydt hvorfor?  hvordan skal vi kunne svare dig på om det er billigere ?

Det er heller ikke klar om det er en koreask producent du har kontakt til ?

I øvrigt giver det ikke meget ide at handle med UK, da de er på vej ud af EU hvilket vil betyde varen bliver dyrere.

Fra København N
Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 19
Fra  MilliontreeInc MTI Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

i de fleste tilfælde bliver du ikke snydt fra wholesales medmindre du er uopmærksom. Vil selvfølgelig råde dig til at købe et parti hjem for at se om det stemmer overens med fragt og kvalitet.

inden du overvejer engelske wholesales så husk på at England forlader EU

When is the UK due to leave the EU?

For the UK to leave the EU it had to invoke Article 50 of the Lisbon Treaty which gives the two sides two years to agree the terms of the split. Theresa May triggered this process on 29 March, 2017, meaning the UK is scheduled to leave at 11pm UK time on Friday, 29 March 2019. A European court has ruled that the UK can decide to halt the process and stay in the EU at any time up to the deadline. Alternatively the process can be extended if all 28 EU members agree. But at the moment all sides are focusing on that date as being the key one, and Theresa May has put it into British law.

Mvh 

Nicolai Jespersen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)