Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af ny webshopløsning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg har i dag en webshop hos Golden Planet med 20k produkter. stampsbazaar.dk
Løsningen er ret dyr og jeg ønsker samtidig at øge antallet af produkter til 50k, hvilket har fået mig til at se efter en ny webshop.
Jeg har overvejet Wannafind eller Magento.

Er der nogen der har erfaring med Wannafind, vil den kunne køre med 50k produkter?

Hvilken webshopløsning vil i anbefale?

Hilsen
Søren
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem det - fandt ud af hvad du snakkede om....

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Vi har kunder med både 20k, 50k og 100.000 varer i deres webshops på vores HostedShop system. Du kan for den sags skyld også oprette endnu flere, hvis du får behov for det. Det interessante ift. skalering er ikke så meget antallet af produkter, men mængden af trafik (besøgende) på siden. Modsat mange open-source webshopsystemer, hvor du oftes selv står for hostingen og udfordringerne med at skalere denne, er vores webshop en hosted løsning, hvor vi sørger for, at det kan skalere.

Du kan hive en gratis 30-dages demo her: https://www.wannafind.dk/webshop/ - og så kan du ringe til både vores salgsafd. eller kundeservice, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Eiler:
Modsat mange open-source webshopsystemer, hvor du oftes selv står for hostingen og udfordringerne med at skalere denne, er vores webshop en hosted løsning, hvor vi sørger for, at det kan skalere.

Hvis du med skalere mener at smide mere virtuelt hardware efter installationen, er det noget de fleste webhosts også kan hjælpe med hvis man har en open source løsning.

Det største problem ved at vælge en hosted løsning er det vendor lock-in som medfølger. Du kan med andre ord ikke skfte host uden at skulle starte forfra. I mine øjne er man langt bedre stillet med en open source løsning hvor man kan skifte host som man lyster, og så have tilknyttet en freelance webudvikler.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Mau:
Løsningen er ret dyr

Hvordan / hvormeget er "dyrt" ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 11. Feb 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
399 kr pr måned for 5gb, jeg bruger i dag næsten 7 gb, så det er 800 kr bare for ekstra plads.
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lundgaard:
Hvis du med skalere mener at smide mere virtuelt hardware efter installationen, er det noget de fleste webhosts også kan hjælpe med hvis man har en open source løsning.

Ofte til en vis grænse, ja. Det er forskelligt fra system til system, men jeg ser det som en klar fordel, at vi ejer hele stacken fra fysisk hardware, webservere/databaser og ikke mindst den software (selve webshoppen) som afvikles, så vi kan bygge det til at spille sammen og skalere korrekt. 

Nicolai Lundgaard:
Det største problem ved at vælge en hosted løsning er det vendor lock-in som medfølger. Du kan med andre ord ikke skfte host uden at skulle starte forfra. I mine øjne er man langt bedre stillet med en open source løsning hvor man kan skifte host som man lyster, og så have tilknyttet en freelance webudvikler.

Det kommer meget an på, hvilket system du vælger. Med vores er der ikke mere "vendor lock-in", end med diverse OpenSource systemer, idet du har fuld template-adgang, import/export moduler samt et åbent API. Vores ønske er ikke at holde på vores kunder ved at gøre det besværligt at flytte væk, men tværtimod ved at levere et super produkt og god kundeservice ;-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)