Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny MVP mangler din mening

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lavet denne mvp uden brug af nogle penge sådan rigtigt. Grunden til det er jeg gerne vil teste og se om ideen holder stik før der bliver sat mere ind. Synes denne måde at se om en ide faktisk holder stik er ret så god. 

Håber du vil bruge 2 minutter på at kigge siden https://vemonto.dk/ igennem og se om det er noget for dig. Vil bidrage rigtig meget, tusind tak!

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 05:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det dur slet ikke.....

Du fortæller ikke noget om hvad produkter det er

Tilmeldt 18. Dec 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Jeg burde meget gerne have skrevet lidt om hvad produktet handler om.

Hvis det er her på Amino du mener så skriver jeg lidt om hvad produktet er her

Vemonto er et dansk community af entusiaster som finder de nyeste produkter, hver eneste dag. Opdag de nyeste mobilapps, websites, teknologiprodukter og fysiske produkter som alle taler om.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ikke kan vælge hvilke typer produkter man er interesseret i bliver man vel spammet med alt muligt man ikke er interesseret i. 

Tilmeldt 18. Dec 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se hvad du mener. Ideen går bare ud på man kan få forskellige produkter i sin inbox så man måske også kan se hvad der ellers findes ude i verden andet end hvad man lige kan lide at se på. Det er noget jeg vil se hvordan det kan implementeres i mvpen

Tak for det :)

Tilmeldt 18. Dec 17
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar håber der er flere der kan komme med noget eller vil tjekke siden ud, tak

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)