Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed uden cvr på adresse

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du driver en webshop skal du lave ordrebekræftelse samt faktura og her skal du også overholde regler det vil sige du skal have det CVR/CPR nummer på. af personlig grund vil jeg ikke brøde mig om at have mit personnummer på så af den grund vil jeg nok få et CVR nummer..

med hensyn til bolig er der lejebolig hvor du ikke må drive virksomhed, men ellers kan du jo snakke med din udlejer de er jo nok dem man får de beset svar..

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Se var ikke klar over at der skulle være enten cvr eller cpr på, så skla jeg da have et cvr. 100%. Tænker et ivs er det nemmeste og bedste til mit formål. Hvor  kan man læse om kravnene for dette?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

IVS kan risikere ny lov her i foråret med øget opsparingskrav (40 eller 50 t bundet kap inden 2020 = ca 60.000 af overskud før skat kan skulle bindes)

Derudover er der en masse alm krav der skal følges (ca 25% af alle stiftede IVS siden 2014 er i dag konkurs eller tvangslukkede-  ikke bare frivilligt nedlagt - men regulært tvang og konkurs) Følger man ikke kravene - ejerregistre - regnskaber til tiden og andet - så lukkes 

Det er ikke raketvidenskab at drive, men man skal tage det alvorligt - her 12 gode råd der som minimum SKAL følges for ikke at risikere tvangslukning http://johnhannover.blogspot.dk/2016/06/10-anvisninger-inden-du-stifter-ivs.html og her link til min letlæste bog IVS - e bog eller paperback - med alt fra stiftelse til drift og gode råd http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/ivs.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak John, vil lige få læst på de ting, inden jeg tager en beslutning. Er lidt 50/50 lige nu, om jeg vil lave det, da jeg synes man har et vidst ansvar med et cvr, og ved ikke om jeg har tiden til at have det ansvar.

Må lige få læst, og genovervejet det hele :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)