Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør i når i får tøj retur der er brugt.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Det er bare ikke sikkert kunden er med på, at den er brugt - helt enkelt nægter, og dels kører forbrugerombudsmand i stilling - dels skaber anden bad-will D

Nu er der tale om forsøg på svindel. Og hvis trådstarter ser igennem fingrene med det, så prøver kunden (+ venner) en gang til, næste gang hun/de skal til fest.

Og lige netop denne form for svindel er et stort problem i tøjbranchen. Hvilket er = store omkostninger hvis man ikke bremser disse forsøg.

https://finans.dk/privatokonomi/ECE10786645/butikker-taber-millioner-kunder-snyder-og-sender-brugt-toej-retur/ 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

seoplus:

Nu er der tale om forsøg på svindel. Og hvis trådstarter ser igennem fingrene med det, så prøver kunden (+ venner) en gang til, næste gang hun/de skal til fest.

Og lige netop denne form for svindel er et stort problem i tøjbranchen. Hvilket er = store omkostninger hvis man ikke bremser disse forsøg.

Jeg har en ven som havde en skobutik hvor hun tillod kunderne at få sko hjem og teste dem hjemme (uden at bruge dem udenfor) og der skete det ofte at de kom om fredagen og købte flotte sko og leverede dem tilbage mandag med at de ikke vil have dem alligevel - det var ofte tydeligt at se at de var brugte i weekenden.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

seoplus:

Nu er der tale om forsøg på svindel. Og hvis trådstarter ser igennem fingrene med det, så prøver kunden (+ venner) en gang til, næste gang hun/de skal til fest.

Og lige netop denne form for svindel er et stort problem i tøjbranchen. Hvilket er = store omkostninger hvis man ikke bremser disse forsøg.

Nu kan da ikke være mere enig.

Tankevækkende hvor mange webshop folk her på Amino der har en tendens til altid at bøje sig for kundens frækheder, i frygt for at få dårlige anmeldelser. Giv de frække / kriminelle kunder en læresteg.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

seoplus:

Nu er der tale om forsøg på svindel. Og hvis trådstarter ser igennem fingrene med det, så prøver kunden (+ venner) en gang til, næste gang hun/de skal til fest.

Og lige netop denne form for svindel er et stort problem i tøjbranchen. Hvilket er = store omkostninger hvis man ikke bremser disse forsøg.

Nu kan da ikke være mere enig.

Tankevækkende hvor mange webshop folk her på Amino der har en tendens til altid at bøje sig for kundens frækheder, i frygt for at få dårlige anmeldelser. Giv de frække / kriminelle kunder en læresteg.

Problemet ligger i sider som Trustpilot, som er på forbrugerens side, indtil du betaler for et abonnement. Selv når du betaler for abonnement, så er du meget udsat for shitstorms og pressur fra kunder.

Jeg har en kollega, som løste en kundesag og gav en dekort på over kr 30.000,- Dagen efter lavede kunden en virkelig sviner på Trustpilot og den står der endnu. Jeg er derfor af den holdning at blødsødenhed og dekorter er NO-GO. Jeg nægter at give en dekort og så smider kunden alligevel en dårlig anmeldelse op.

Heldigvis har jeg ikke i min egen forretning været i den situation, men det kommer jo en dag. I mit tidligere job lavede en kunde video-svinere på Facebook og kørte et løb simultant off- og online, hvor han blev ved med at snøre os til hans eget bedste og vi fik intet ud af at kompensere ham, når han samtidig svinede os og latterliggjorde alle de mange mennesker, som han til sidst havde fået involveret hos os (vi snakker mere end 10 personer)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemmning

Jeg er helt enig med dig i blødsødenhed kun er af det onde, for nogen kunder spekulere i butikkerne eftergivenhed.    

På trustpilot må man jo bare augmentere sagligt for sagens rette sammenhæng, hvilket et flertal af kunder vil forstå. Mon en dårlig anmeldelse betyder noget særligt hvis man har mange gode?  Der er jo grænser for hvad man skal finde sig i af anmeldelser, så i sidste ende må man jo overveje en stævning .

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

seoplus:

Cookie - John Hannover:
Det er bare ikke sikkert kunden er med på, at den er brugt - helt enkelt nægter, og dels kører forbrugerombudsmand i stilling - dels skaber anden bad-will D

Nu er der tale om forsøg på svindel. Og hvis trådstarter ser igennem fingrene med det, så prøver kunden (+ venner) en gang til, næste gang hun/de skal til fest.

Og lige netop denne form for svindel er et stort problem i tøjbranchen. Hvilket er = store omkostninger hvis man ikke bremser disse forsøg.

https://finans.dk/privatokonomi/ECE10786645/butikker-taber-millioner-kunder-snyder-og-sender-brugt-toej-retur/ 

rent gætværk fra din side - Det er ikke noget der spreder sig ved at man praler med at man køber tøj og bruger og returnere. Du har INTET belæg for det vrøvl rent ud sagt. Ikke EN undersøgelse og ikke EN normalt tanke - at nogen praler med den slags' Det ER et problem at der snydes med køb og brug af tøj og andet-  men det er ikke noget der spreder sig fordi man håndterer det smart og klogt - ikke noget der spreder sig via pral - 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ifølge Danmarks Statistik gentager 71% af de kriminelle deres forbrydelser. For grove forbrydelser er 45% der gentager deres kriminalitet.

Og så vil du påstå at der ikke er samme mønster hos folk som svindler med returvarer. :-)

Det er simpelhen for naivt. :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

seoplus:

Ifølge Danmarks Statistik gentager 71% af de kriminelle deres forbrydelser. For grove forbrydelser er 45% der gentager deres kriminalitet.

Og så vil du påstå at der ikke er samme mønster hos folk som svindler med returvarer. :-)

Det er simpelhen for naivt. :-)

hold da op for en gang vrøvl - statistik misbrug af værste karakter  herre min gud . sammenrod af nogen der MÅSKE bruger tøj og sko og returnere - og så den forbryderstatistik. Der er vel INTET i den statistik der omfatter den forbrydelse du ser her - Rendyrket gammelmands vrøvl for at sige det pænt

Selvklar skal man ikke støtte snyd - men reagere med - som med alt - korrekt rettidig og anpasset  - ex lade rense og tage betaling for den del eller andet - og så ikke falde sammen af skræk, for det er trods alt et lille mindretal, så man så ikke skal lade ødelægge butikken, ved at overreagere og bruge spildtid via forbrugerombudsmand, anmeldelser osv. En rolig reaktion der sikrer kunden betaler hvis der faktisk er misbrug - hverken mere eller mindre - og det er IKKE en del af forbryderstatistik osv.

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
ved at overreagere og bruge spildtid via forbrugerombudsmand, anmeldelser osv.

Rent gætteri. Det er de færreste der anmelder til forbrugerombudsmanden, når de har prøvet at snyde.

Cookie - John Hannover:
og så ikke falde sammen af skræk,

Det er da dig der er en dramaqueen. :-)

---

Og det er da ikke at ødelægge en butik at berettiget at afvise en returvare.

---

Cookie - John Hannover:
En rolig reaktion

Har du overvejet om ikke det var der burde prøve med en rolig reaktion. :-)

---

Tåbelige udfald du kommer med.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ville en online tøjbutik betale, pr del, for at undgå denne form for snyd?
10-15 kr pr del?

Jeg har en løsning, som gør at folk ikke kan bruge tøjet og bagefter sende det retur.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)