Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vækster I jeres hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Fra  Odinsklinge Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Som hjemmesideejer, kan jeg til tider finde det svært at få trafik ind på min side.
Jeg går derfor og overvejer, hvorvidt jeg skal gøre brug af Google Ads eller andet.

Hvad har I gjort? Har I nogle forslag til ovenstående?

Mvh
Odinsklinge.dk
Fra Odense S
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 36
Fra  Advedia Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu er jeg selvfølgelig en smule subjektiv, men jeg ville klart gør brug af instanser som Google Ads. Det er uden omsvøb den hurtigste måde at få trafik til sin side, men det koster selvfølgelig også pr. klik ift. andre ting som SEO f.eks. Fordelen ved Google Ads er at der er mange forskellige måder at fange og vedholde den besøgende på og at man er synlig med det samme, hvis man gør sit arbejde ordentligt :-)

Som en sidenote kan det nævnes at der på "vikingesmykker" og "vikinge smykker" tilsammen er ca. 1100 søgninger om måneden på Google, så det er da helt sikekrt værd at arbejde i SEO eller Google Ads, på den ene eller den anden måde. Det er bare super vigtigt at du sørger for at der bliver sat sporing op så du ved om det du (eller en konsulent laver) giver det udbytte det skal.

Men uanset hvad, med mindre du selv er 100 meter mester i det, så koster det en eller anden form for konsulentydelse. Så det er selvfølgelig altid en overvejelse om hvad man er villig til at bruge at ressourcer (penge, tid) vs. hvad udbyttet bliver. Jeg tager gerne en snak med dig om hvad det reelle behov er, hvad du selv kan og hvad du eventuelt skal bruge af konsulentydelser :-)

Du kan skyde mig en mail på nick@advedia.dk eller ringe 42336424, så snakker vi om det. No strings attached :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)