Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har vi nogle leverandører her inde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Alle sammen, jeg kunne godt tænke mig at se om der er nogle leverandører her inde... Her tænker jeg at der måske ville kunne være nogle som ville kunne få nytte af det, i form af der er mere eller mindre alt for mange webshop ejere rundt omkring, og tænker at det måske kunne gavne nogle af dem... Og måske vil jeg også selv kunne få brug for dem... 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Leverandør af hvad?

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt at du skriver. 

Jeg er faktisk leverandør af leverandører. Så man kan bare kontakte mig så leverer jeg leverandører.

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der må da være forskellige slagt... Inden for alle mulige områder... Som jeg tænker at nogle måske ville kunne få brug for, på den ene eller den anden måde... Jeg har set flere indlæg inden for tøj osv... Hvorfor ikke programmør eller tekster... Eller websites eller måske noget helt andet, jeg slet ikke har tænkt på, jeg tænker bare at...

Så er der måske en lille liste hvor folk kan finde den på Amino's Siden også de søge på det her på siden, i form af der måske er en større liste inden for det, også kan man måske samle det sammen, også lave en overskrift der hedder leverandører så når de søger på den, kan den komme frem bare et forslag...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)