Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

investor / partner - hvor?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.

Vi står og mangler kapital i vores virksomhed. Hvor finder man lige en investor? eller evt. en kommende partner?

Virksomheden beskæftiger sig med import af luksusbiler til forhandlere.

Venlig hilsen
Anders
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ikke for at komme med kritik omkring det... Men efter hvad jeg har erfaret er det umuligt at finde en partner eller en investorer i dag...

Jeg har selv flere større ideer på verdens plan... Har forretning plan men jeg har erfaret at investorer det findes ikke Må jeg selv erkende, jeg tror ikke på at man enden kan finde en partner eller en investorer nu til dags...

Jeg har erfaret at det er desværre bare snak Når det kommer til handling... I må selv knokle for at få det op at stå, jeg har selv ideer til flere millioner det første og, og har en forretnings plan som godt kan bruges... Men de vil altid have at man skal komme med ideen, bag det... Og her tænker jeg ja men de har jo penge, så hvorfor ikke snuppe en helt ny ide... Os der ikke har noget kan ikke gøre noget ved det, jeg har prøvet at søge efter partner i godt og vel 5 år... Men der er aldrig sket noget mere end bare snak det er det der er problemet ved nettet der sker ingen ting...

Det er svært og finde de personer som virkelig kan deres ting, og virkelig gerne vil hoppe på en ide nu til dags... Det er svært at finde dem der virkelig kan handle i stedet for bare at snak... Hvis du skal have en investorer ind over så er det fordi man mere eller mindre skal have en helt ny ide... Der aldrig er set før, og som kan give et godt afkast... Jeg har opgivet at søge efter partner og investorer de snakker bare desværre... Det er min vurdering Efter 5 års ledning i forhold til at se om der virkelig ville ske noget...

Og jeg sidder stadig tilbage med en milliard ide. Som der ikke er sket noget med... Sorry for fortællingen, men jeg tror ikke på at der findes nogle seriøse investorer eller partnere, nu til dags... Som virkelig kan handle i stedet for bare det at sidde og snakke... 

Jeg har selv flere nye ideer, der er bedre end apple... Men som sagt det er bare snak når det kommer til stykket, og ingen handling... Det er det jeg har set de sidste 5 år, jeg har ideer hvor jeg kan tjene 5 millioner fra den ene dag til den anden dag... Men det hjælper ingen ting uden en investorer, men i hverfald held og lykke med det...

Men der findes investorer her inde på Amino, samt man kan google sig frem til dem rundt omkring, der findes også nogle lukket netværker hvor du kan søge om det, så som facebook... Og andre steder jeg tror kan synes der er noget der hedder baseup Eller sådan noget. Hvor de også køre det med at finde en partner

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)