Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbudsgivning, kvalitetssikring, timeregistrering mv.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.

Jeg er i gang med, at få et tømrerfirma op at køre. Som overskriften indikerer leder jeg efter et eller flere programmer der kan varetage disse emner.
Det jeg søger er et program hvor jeg kan oprette en sag, som mine ansatte kan gå ind og registrerer timer, materialeforbrug, uploade billeder til kvalitetssikring o.lign på deres telefoner. Derudover skal jeg kunne skrive notater til sagen, eks. ting mine ansatte skal være opmærksomme på.

Dernæst har jeg brug for et program til tilbudsgivning. Jeg er ikke interesseret i et program der på forhånd har kodet diverse materiale priser og sådan ind. Blot et program hvor jeg kan skrive mine egne materialepriser, timepriser mv. og dernæst konverterer det til et faktisk tilbud til kunden. Endnu bedre ville det være hvis et program kan alt det ovenstående så tilbuddets sagsnr også er det mine ansatte kan gå direkte ind på.

Jeg ved dette var en ordentligt omgang og jeg ved der er masser af programmer, jeg synes blot det er lidt af en jungle :)

Rigtig god aften derude.

Mvh. Jonas
Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Hvis du råder over Microsoft Office pakken kunne en del af det du ønsker nok udvikles via denne. 

Arbejder udelukkende med systemudvikling og programmering i VBA på basis af ovennævnte.

Mvh

Peter Braagaard

www.supertekst-it.dk

Tilmeldt 27. Feb 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg har hørt om VBA, særligt i forbindelse med tilbudsgivning, da det skulle være nemt at konverterer priser fra excel til et faktisk tilbud i word. Jeg har dog absolut ingen erfaring med det..

Men ifht. det andet jeg har brug for har jeg ikke hørt om det, jeg ved der er masser af programmer der kan det med kvalitetssikring, registrering af timer osv. Jeg fisker bare lidt efter erfaringer med disse programmer.

Mvh. Jonas

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

ok 

Tilmeldt 27. Feb 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Ifht. til det med VBA Peter. Så er det jo noget der skal kodes fra bunden, så det går jeg ikke ud fra jeg bare lige sådan selv kan kaste mig ud i eller hvad tænker du ?
Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg tænker på, er at jeg de sidste 25 år udelukkende har beskæftiget mig med  systemudvikling & programmering i VBA til mange forskellige brancher. Man kan jo starte i det små og udvikle trinvist. Men selvfølgeligt er det ikke gratis.

Se evt. www.supertekst-it.dk - her har du også mulighed for at kontakte mig direkte.

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Sep 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale dig at kigge på Kala og E-conomic

Opret dine tilbud i E-conomic. 

Hvis tilbuddet bliver accepteret, så er alle kundeoplysningerne allerede over i Kala. Opret en sag og dine medarbejdere kan begynde at registrere timer, noter diverse ting, tage billeder (Kvalitetssikring). På det tidspunkt at sagen er løst, så Kan Kala danne en fakturakladde i E-conomic, som du blot behøves at kigge igennem og så sende afsted med det samme.

Hvis du ikke har brug for en Tilbudsfunktion, så kan Kala også integreres med systemer som Dinero osv.

Håber det gav et overblik.

Tilmeldt 27. Feb 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Mange tak for dit svar, det lyder rigtig smart. Vil det sige at man i e-conomic har en funktion hvor man kan generere et tilbud der bagefter kan sendes, evt. som et pdf hvor det hele er fint opstillet?
Jeg har hørt mange sige at Dinero er lidt nemmere at finde ud af, men det kan måske ikke det samme ifht. tilbudsgivning?

Mvh. Jonas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 98
Fra  Svensmarke Økonomi ApS Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Hvis du søger et prisbilligt og godt system til din virksomhed burde du undersøge vort Svensmarke Virksomhedssystem nærmere.

Det er udviklet i VBA og håndterer stort set alt det du efterspørger.

Du kan læse mere om det på www.svensmarke.com, og det er muligt at prøve det af gratis i 30 dage.

vh. Peter

Svensmarke Økonomi ApS - Rådgivning, administration og IT-systemer - vi er på facebook

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jcbyg:

Hej Morten

Mange tak for dit svar, det lyder rigtig smart. Vil det sige at man i e-conomic har en funktion hvor man kan generere et tilbud der bagefter kan sendes, evt. som et pdf hvor det hele er fint opstillet?
Jeg har hørt mange sige at Dinero er lidt nemmere at finde ud af, men det kan måske ikke det samme ifht. tilbudsgivning?

Mvh. Jonas



Jo det kan man også i Dinero og med 1 klik konvertere tilbuddet til en faktura.
Se her hvordan:

https://dinero.dk/support/hvordan-opretter-sender-og-fakturerer-jeg-et-tilbud/

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)