Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskæring til runde billeder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg sidder og skal lave nogle brochurer, og på dem vil jeg gerne have runde billeder.
Jeg har formateret billederne i word, men når jeg så gemmer dem eller vil kopier dem så er de firkantet igen.
Jeg har også prøvet at sætte dem i paint for at beskære dem runde, men der kan man kun beskære dem firkantet.

Nogle der lige ved hvad jeg skal gøre?
Uden jeg skal til at bruge penge på forskellige beskærings programmer

Mvh Anne
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

https://www.gimp.org/ hvis du vil have et gratis billedredigeringsværktøj. Derefter gemmer du dem som PNG så får du en transperant baggrund, så billedet bliver "rundt".

Tilmeldt 1. Feb 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusimd tak! :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger word og paint til at ordne dine billeder, så vil du muligvis også have problemer med Gimp med alle de muligheder den har til rådighed. Der er også den mulighed at tage fat i en grafikker der vil gøre det perfekt for dig uden at det skal koste dig særlig meget.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Annedupont:
Jeg sidder og skal lave nogle brochurer, og på dem vil jeg gerne have runde billeder.
Jeg har formateret billederne i word, men når jeg så gemmer dem eller vil kopier dem så er de firkantet igen

Går ud fra du er i gang med at opsætte en flyers eller brochure, hvis du skal have runde billeder i Word, skal du først have gang i figur værktøjet og vælge cirkel, derefter mens cirklen er aktiv, skal du indsætte et billede og billedet bliver sat ind i cirklen, helt rundt. 

Tilmeldt 1. Feb 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, kan godt se problemet. Kan ihvertfald ikke få den til at beskære hjørnerne af :/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)