Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af henholdsvis fysisk og webbaseret butik med ting til børn.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Håber, der sidder nogle derude, som har lyst/mulighed for at hjælpe mig.

Jeg vil meget gerne starte min egen butik samt webbutik, hvor jeg sælger ting til børn.
Den fysiske butik har jeg styr på, og der er ikke et lignende tilbud i byen, hvor jeg bor.

Jeg tænker, at den ene halvdel af butikken skal være med tøj til børn - altså alt ligefra hagesmækker, sparkedragter til almindeligt tøj til børn i alderen 0-14 år.
Den anden halvdel af butikken skal være med legetøj og spil den samme målgruppe.
Her tænker jeg babylegetøj, sværd, pistoler, bamser, dukker og andre ting, som børn elsker.

Men spørgsmålet er - hvordan får jeg fat på disse varer?

Jeg har fundet en side, der hedder Zentrada.eu - er der nogle, der kender den?

Der er en masse regler omkring hvad fx babylegetøj må indeholde - og det er derfor vigtigt, at de varer jeg får hjem, er i overensstemmelse med reglerne på området.
Men kan jeg være sikker på, at de varer jeg kan købe på denne side er okay? At de overholder reglerne, som vi har i Danmark.

Og er der andre leverandører, som jeg kan kontakte?

Håber, I kan hjælpe.

Mvh. Maggie
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tage for eksempel på nogen messer.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig mange varer på Zentrada.eu og lignende handelsplatforme er kinavarer, som ikke lever op til vores love og regler. Og som importør, er det dig der har ansvaret.

Du bør i stedet handle hos distributører i EU lande.

OliverLeaChili:
Og er der andre leverandører, som jeg kan kontakte?

Hvis du søger på "legetøj engros", "legetøj distributør" og ligende på google, burde du kunne finde en del.

---

Husk at gøre dig overvejelser om der er en årsag til, der ikke er en tilsvarende butik i din by.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)