Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen af jer der driver webshops for andre

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville høre om der er nogle af jer der driver nogle webshops for andre... Eller om vent det man kalder dropshipping, jeg ville høre om det er svært i forhold til wordpress, har aldrig haft en webshop før... Så ville høre om det er indviklet eller det er lige til...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

fake:

Jeg ville høre om der er nogle af jer der driver nogle webshops for andre... Eller om vent det man kalder dropshipping, jeg ville høre om det er svært i forhold til wordpress, har aldrig haft en webshop før... Så ville høre om det er indviklet eller det er lige til...

Ud fra alle dine andre taade og dine svar naar man har provet at fortælle dig hvad du skal gøre paa noget meget simpelt , og du siger hver gang at du ikke kan finde ud af det og det er svært og du ikke fatter noget af det osv saa JA saa er det meget indviklet at have webshop.

svar fra dig som: Jeg kan ikke se hvad jeg skal bruge en menu til... Fordi jeg sælger ikke nogle ydelse, så kan ikke se hvad jeg skulle skrive på de forskellige sider, så en menu skal jeg ikke bruge til noget i nu..

svar fra dig som: Men nok om det, ja det er mange ting skal ordnes... Men det kommer det aldrig til, tror jeg... fordi jeg bruger ikke min tid på at sidde og undersøge, google og andre søgemaskiner igennem, for at få et godt resultat... Og jeg aner ikke hvad meta er for noget, og jeg aner slet ikke hvad content er langt fra

Du gider ikke undersøge noget,  saa kan alle andre undersøge det for dig og naar man svare dig siger du bare "det kan jeg ikke finde ud af"

du skriver: Jeg er en type der er business mand inden for investeringer... Og ikke til de der små penge, jeg er dygtigt til at investerer folk penge, men er ikke god til internet langt fra...

HVorfor har du saa søgt efter en investor naar du selv er saadan en farlig god forretnings mand - Saa betalt dig dog fra det at faa dine sider lavet som du snakker om men det er ogsaa for dyrt synes du selv om en shop kan laves for 9995 kr

Stop det nu, du vil ikke sætte dig ind i basis SEO, du vil ikke sætte dig ind i basal opsætning af WP blog , du vil ikke bruge din tid paa at Google  / Youtube efter en løsning paa dit svar , der findes 100-1000 vis af Youtube vidoe forklaring - guides paa stort set alt med WP at gøre, Du vil ikke / kan ikke forstaa hvordan en simple Blog sættes op  med mere. Drop dog det der webshop / websites ideer - Eller køb dig til det ,

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men det gøre jeg også... Jeg betaler mig også fra det, og det er derfor jeg skal høre om der er nogle Fotografer som i måske kan anbefale...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)