Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LoveBirds App

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg har udviklet en app som hedder LoveBirds og som kan hentes i Google Play.

Kort om selve app'en:

App'en er lavet til par som savner at gøre forholdet lidt sjovere og mere romantisk.

Det er en betalings app på 22 kr.

Den indeholder 3 dele.

1. En Del der hedder Kinky Bets, som er en fræk leg hvor man vælger et af væddemålene i app'en og derefter en kinky straf som taberen skal udføre på vinderen, en slags sandhed eller konsekvens, uden sandhed.

2. Del er væddemål massage, hvor man lære at give massage på sengen via videoer. Igen bruger man app'ens væddemål til at afgøre hvems tur det er til at få massage.

3. Og sidste del er Date nights, som går ud på at give par inspiration og lyst til at tage på romantiske og anderledes dates sammen, så man får tilbragt tid sammen og glemmer den travle hverdag med arbejde, børn eller Skole.

Der er indtil videre ved at blive lavet sammenarbejde med to bloggere, og to kampagner køre nu på Facebook.

Selvom den er meget ny, 2 uger, så har der på trods at kampagner på Facebook ikke været nogen downloads eller interesse for den.

Ved godt det er tidligt at sige om den er en succes eller ej, men jeg er i tvivl om min tilgang til markedsføring og målgruppe er optimal og om par er interesseret i en app der kan gøre disse ting for dem?

Mit spørgsmål er ganske enkelt:

Er der overhovedet et marked for en app til par der kan disse tre dele, eller burde man overveje en anden tilgang til målgruppe og gå en helt anden vej med den?

Eller

Er app'en og målgruppen god nok, men markedsføringen af den skal være helt anderledes, i forhold til mine beskrivelse og reklamevideoer.
Mangler nogle tanker og et andet syn på den, og om man tænker at den har gode muligheder eller ej.

Ved godt at det er svært at sælge en betalings app, men det er allerhelst den vej jeg vil gå, istedet for reklamer og annoncer.


Feedback vil blive sat KÆMPE pris på, på forhånd tak !
Tilmeldt 2. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

appen kan ses i google play her

https://play.google.com/store/apps/details?id=e.v.lovebirds&fbclid=IwAR36-NY01HfztYzvUnAy71Hf3oPn1amR66MUxFxhy8_fal2OARPh2PTF0XI

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der bliver en succes! 

Eller... så bliver det en fiasko. Jeg hælder 100% til sidste mulighed.

Hvis der ikke har været downloads, hvordan har du så fået anmeldelser?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ser på Pegi tallet, så opfatter jeg den som noget med sex date og ikke så meget andet, måske i skal lave en bedre beskrivelse af, hvilket produkt i faktisk giver brugerne. 

Tilmeldt 2. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til det pegi tal, er at den indeholder voksen indhold i Kinky Bets delen, det er et krav fra Googles side.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Storm P.:
Grunden til det pegi tal, er at den indeholder voksen indhold i Kinky Bets delen, det er et krav fra Googles side.

Det ikke PEGI tallet der skulle fokuseres på, men hvad i tror folk forventer af jeres app, skal den fungerer som en tilkendegivelse (samtykke)  for erotisk samvær, men i ikke har sat det i fokus i jeres markedsføring, eller skal den være en "sikker" vej til en date med mulighed for sex, jamen så skal i jo markedsfører dette. 
Der findes 1000 vis af disse app, hvorfor skal folk vælge jeres app og ikke en af de andre ? 

Tilmeldt 2. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er tænkt til parforhold, folk som allerede er i et fast forhold og har brug for inspiration til at få romantikken og det intime tilbage, hvis det mangler.

Der er masser af apps med nogle quizzer til par, hvor de kan lære hinanden at kende og banale ting, men ikke nogen hvor der er praktiske tiltag hvad man kan gøre.
At kombinere en fræk leg, med det at lære at massere hinanden og nye og spændende måder at arrangere kæreste aftner sammen ( date nights)

Det tvivler jeg på at man finder andre steder, end i denne app.

Men at du har svært ved at sætte finger på hvad den præcis tilbyder, kan jeg godt se er en stor udfordring for app'en, hvis dette ikke er krystalklart.

Medmindre du ikke har læst beskrivelsen eller set dens video?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Storm P.:
Medmindre du ikke har læst beskrivelsen eller set dens video?

Det er nok her i går lidt fejl, for jer gælder det om at få de første 500 der snakker om jeres app, lad være med at forvente folk gå på Play og søger efter sådan en, man søger på play udfra kendskab til indholdet, derfor skal i jo skabe kendskab til indholdet, f.eks. gennem SoMe. 

Brug lidt penge på bogen Fra Idé til App- sådan gør du, i den bog er der en nogle kapitler omkring, sådan får du de første 500 download. 


Tilmeldt 2. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Super god idé, tak! Det vil jeg tage til mig og finde den bog.

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor har du anmeldelser uden downloads?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)