Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Mærket - Pris?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har haft mig en snak med en sælger fra E-mærket, vi snakkede frem og tilbage, og da jeg har to shops var jeg interesseret i, om prisen så var dobbelt op, eller om man betalte "pr bruger"

Her får jeg af vide, at man betaler fuldt kontigent på første shop, og får 25% rabat på shop nummer 2. så langt så godt.

Men så går der så sælger i ham, og jeg får en pris der umiddelbart er noget lavere end hvad jeg bliver oplyst. 10.000 for 2 shops for et år.

Det er jeg jo så ganske glad for. Men mit spørgsmål til jer er så. Er det en god pris?

Hvad giver i der har E-mærket for e-mærket? bare af ren nysgerrighed :)

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jack

Jeg tror som udgangspunkt ikke, at det kan svare sig medmindre du:

1) Har en kæmpe omsætning & overskud, og hvor beløbet derfor er irrelevant.

2) Sælger ting, der henvender sig til ældre mennesker. De vil sikkert finde en tryghed i sådan et mærke.

De fleste ser siden an og søger måske på ratings på FB/Trustpilot.

Jeg har personligt aldrig kigger efter mærket - eller reageret anderledes grundet dets tilstedeværelse.

10K er jo en del penge for de fleste.

Mvh

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

RoomForMore.dk:

2) Sælger ting, der henvender sig til ældre mennesker. De vil sikkert finde en tryghed i sådan et mærke.

De fleste ser siden an og søger måske på ratings på FB/Trustpilot.

Surprise

Så du stoler mere på FB/Trustpilot, hvor alle og enhver kan svine forretninger til efter forgodtbefindende!

Måske vi "ældre" bare er bedre til at læse teksten og forstå at skille skidt fra kanel.

"e-mærket er en certificering som udbydes af e-handelsfonden og som viser at en webshop overholder nogle givne krav.
Det gør det derfor sikrere at handle i en butik med e-mærket, da den er under opsyn.
e-mærket giver for webshops ofte en lidt højere konvertering og kan derfor være en god investering."

citat; https://www.amino.dk/wikis/erhverv/hvad-er-e-maerket.aspx 

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, der er nok en, der ikke kan lide Trustpilot, hva. :)

Heldigvis kan de fleste godt sortere skidt fra kanel.

Ja, det er da nogle fine ord du citerer fra e-mærket, men det er bare ikke relevant for størstedelen af brugerne i dag. Der er så mange andre parametre man kan bedømme en side ud fra. Smid du gerne mange tusinde efter det mærke hvert år, hvis du tror det giver meromsætning, men jeg tvivler stærkt på det er rentabelt for langt de fleste små/mellemstore webshops.

Mvh

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 7. Aug 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for svar (til jer begge)

Jeg er med på at det lidt er religion om E-mærket, FB, Trustpilot eller Google Reviews er det mest relevante. Jeg har en flot score på TP (9,7) og afventer også at høre fra dem angående pris (kunne godt tænke mig at få scoren på siden)

Jeg har haft webshop og fysisk butik i 10 år, og altid haft den holdning at Fysisk butik + 9,7 på TP plus FB = nok trust.

Men nu hvor den fysiske butik er væk, er E-mærket på spil.

Denne tråd er ikke lavet som et "er E-mærket noget værd" Disse tråde er der flere af på Amino. Men et spørgsmål om "Hvad koster E-mærket for jer?" 

For prisen der står på hjemmesiden er åbenbart til forhandling, og jeg er ellers typen der er stor tilhænger af "Denne vare koster det der står" for ellers er jeg altid bange for at blive snydt (Kald det FOMO hvis du vil være hip)

Og derfor er jeg nysgerrig efter, om der er mere at hente :)

Tilmeldt 23. May 19
Indlæg ialt: 2
Fra  Red Stag Republic Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jack.
Som nogle af de andre også skriver, bør du overvejen demografien for dem du typisk sælger til. aldersgruppen op til 40 år vil jeg påstå ikke kigger efter E-mærket. Men når vi kigger på 50+ begynder folk at have en større skepsis for at handle online, og leder efter noget der kan give dem tryghed fra at de ikke bliver svindlet.
"unge" vælger typisk sikekrhed fra reviews e.g. trustpilot, og FB omtale, hvor "ældre" e.g. kan finde på at se om shoppen har et E-mærke.
Så mit råd er at vægte det opimod demografien af dine kernekunder.
En andne god måde at udersøge om e-mærket giver merslag der kan retfærdiggøre kontigentet for at have e-mærket, er at lave en split test, Med og uden e-mærket på din shop, så får du sikekrhed for om det er pengene værd.
Mvh Michael
Tilmeldt 7. Aug 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Mange tak for svar!

Igen vil jeg understrege, at tråden ikke handler om hvad E-mærket er værd, men hvad folk betaler for det. :)

Selvom jeg værdsætter at folk kaster sig i svar!  - Mange tak :)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

redstagrepublic:
Men når vi kigger på 50+ begynder folk at have en større skepsis for at handle online, og leder efter noget der kan give dem tryghed fra at de ikke bliver svindlet.

Vi har en del kunder i alderen 50+, men vi har aldrig fået nogle forespørgsler på e-mærket. Det er selvfølgelig ikke til at vide hvor mange der er hoppet fra af den grund.

redstagrepublic:
En andne god måde at udersøge om e-mærket giver merslag der kan retfærdiggøre kontigentet for at have e-mærket, er at lave en split test, Med og uden e-mærket på din shop, så får du sikekrhed for om det er pengene værd.

En split test kræver rigtig meget data før man kan sige om det er statistisk signifikant, så det er i realiteten kun større shops som kan anvende det uden at skulle teste i enevighed.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 7. Aug 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Mange tak for svar!

Igen vil jeg understrege, at tråden ikke handler om hvad E-mærket er værd, men hvad folk betaler for det. :)

Selvom jeg værdsætter at folk kaster sig i svar!  - Mange tak :)

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack,

Blot noget hurtigt og konkret herfra:

1x webshop (taget fra mit.emaerket.dk):

  • Netto: 6.588,00.
  • Moms: kr. 1.647,00.
  • Brutto kr. 8.235,00 kr.
  • Tilvalg: Kundescore + Fragtscore – 269,00 kr./md (Prøveperiode)

Betalingen sker hver måned således:

  • Beløb: 686,25 kr.

  • Pris pr. md.: 549,00 kr. (ekskl. moms)

  • Medlemsperiode: Fortløbende årligt
  • Kategori: 0-4 ansatte
  • Betalingsinterval: Månedligt.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)