Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man købe 2 sorterings legetøj?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino, jeg ville gerne starte en webshop op hvor jeg ville sælge 2 sorterings legetøj.
Tænker at der må gå en masse til spilde ved produktionen, transport osv.
Jeg kunne godt tænke mig at afsætte disse produkter.

Sagen er at jeg ikke har haft held via google at finde nogen steder eller forums hvor jeg kunne blive klogere på om det overhovedet er muligt for en som mig at få fingrene i det?

Håber at i kan være behjælpelig.

Vh Jacob
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg ved ikke så meget om emnet men tænker at du kommer til at slås en hel del med sites såsom DBA og services såsom Reshopper.

Jeg ved at der findes sider såsom https://www.brugteklodser.dk/ der sælger brugt LEGO. Hvor de får det fra helt præcist ved jeg ikke. Måske opkøber de fra private via DBA selv?

Et alternativ kunne måske også være at købe brugt legetøj fra lander der er billigere end Danmark, for eksempel Polen/Italien/Spanien eller lign., hvis de nu har en side a la DBA der. I spanien bor der for eksempel 46 millioner mennesker, så de må have væsentligt mere brugt legetøj til salg på div. "DBA" sider end i DK.

Dernæst er internationale mærker såsom LEGO, Paw Patrol, Barbie og den slags nok det samme i Spanien som i Danmark, så længe det ikke er legetøj med batterier der snakker spansk eller lign. :)

Held og lykke med projektet.

Mvh. Lars

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ideen er helt oppe i tiden.
Udfordringen er:
1) fragt
Skal du have tingene hjem på dit eget lager først - kommer der omkostninger på. Tjekke dem, lægge på plads osv
2) indtjening
Du vil også gerne tjene penge på det så du du lægger 30 pct på prisen
3) nu er du pludselig fragt + indtjening dyrere end dem som sælger direkte på dba, Dam auktioner mm.

Men - kan du feks opsøge producenter som har samples i overskud. Kan det være du kan købe dem markant billigere.og fragte store mængder hjem - så giver det plads til indtjening.

Du kan også kontakte alle os webshops om vi har døde varer - som vi jo alle har. Dem kan du sælge billigere.
Men igen - de er jo så døde som begrebet siger - så det er ofte varer som ikke er hotte mere for forbrugeren.

Vi har feks en masse fidgetspinnere ....

Men lad dig ikke stoppe. Klø på.

Hvis der er nemt for forbrugeren at komme til dig med sine varer så du tager billeder og lægger online - så vil de hellere det end selv at lægge på dba - det er en svær hurdle for mange.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)