Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborgs Gode råd som animations-video

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste for noget tid siden her på Amino et indlæg fra Martin Thorborg med 16 gode råd (hvis jeg ikke husker helt forkert) som han gerne ville have givet sig selv da han var yngre. Jeg blev meget inspireret af disse gode råd, så derfor har jeg stykket en lille animations video sammen med Martin Thorborgs bedste råd. Jeg har kogt det ned til de 10 råd jeg finder mest hjælpsomme og hvis DU har tid må du gerne se videoen herunder og give mig lidt feedback.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

synes du bør give credit til den der har inspireret med rådene men først og fremmest kører den alt for langsomt til mit temperament - sådan noget må ikke tage mange minutter og skifte hurtigere - men teknikken er flot
Andre kan elske det langsomme tempo, men ikke jeg

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Eehhh 2.38 inde i videoen med billede og link til Thorborgs Youtube-kanal!!! Det kan man vel kalde credit eller hvad?Tak for din feedback i øvrigt, det vil jeg selvsagt have med i tankerne omkring fremtidige videoer... Tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Suppeske:

Eehhh 2.38 inde i videoen med billede og link til Thorborgs Youtube-kanal!!! Det kan man vel kalde credit eller hvad?Tak for din feedback i øvrigt, det vil jeg selvsagt have med i tankerne omkring fremtidige videoer... Tak

der kan man se - jeg scrollede lidt - men jo netop fordi den er lang - missede jeg det :) 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, og det er som sådan fair nok. Jeg forstår din pointe og din kritik men i samme moment må jeg nok sige at jeg vil mene at man som minimum bør se det halve af videoen inden man kommer med sin kritikSmile Never mind, jeg forstår din pointe (den er for lang og langsom for din smag) men manglende credit til Martin Thorborg kan du i al fald ikke dadle mig forSmile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

nej - det kan man ikke dadle for - nåede bare ikke så langt og fandt det ikke lige ved scroll- Der kan være andre der kan li tempoet, men jeg TROR du taber mange ved at lade det tage så lang tid

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair enough!! Jeg forstår at tempoet er lige langsomt nok til din smagSmile Men må jeg spørge helt konkret hvad du mener jeg skulle gøre anderledes? Skulle jeg holde punkterne nede på 15- 20 sek eller skulle jeg have kortet videoen ned til 5 punkter eller hvad mener du?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror hvert punkt er godt nok men tager for meget tid for mig - men er slet ikke ekspert på området, så det er jo rent   min fornemmelse

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool video Søren :)

Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, du får ihvertfald mange tak for din feedback og din meningSmile

Skulle der sidde andre der har lidt tid til at se videoen og knytte en kommentar tager jeg imod med kyshåndSmile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)