Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner med wordpress erfaring til spændende webshop projekt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har siden juni sidste år haft en gruppe på Facebook hvor der pt. er ca. 900 medlemmer, hvor jeg har solgt hobbyartikler og tilbehør. Jeg vil nu gerne have en webshop, da flere og flere af mine kunder efterspørger det. Jeg er i gang med at lave webshoppen, men kunne godt bruge en partner, som har mere erfaring med wordpress end jeg har.

Sidste år omsatte jeg for ca. 150.000 kr udelukkende i Facebook gruppen og omsætter for i dag for mellem 15.000 og 20.000 kr om måneden i gruppen. Potentialet er stort, da der er begrænset konkurrence i DK indenfor de produkter jeg sælger. Jeg køber direkte hos producenterne, så jeg kan sælge til priser, som mange gange er næsten lige så billige som hvis man køber i Kina. 

Hvad forventer jeg af dig:

Erfaring med wordpress/woocommerce

Gerne erfaring med grafisk design, men ikke et krav

Kreativ tænkende mht. at udvikle webshoppen og skabe et univers omkring produkterne.

Gerne erfaring med markedsføring, men ikke et krav

Hvad jeg kan tilbyde:

Medium erfaring med wordpress/woocommerce

Erfaring med markedsføring og salg

Kontakt til producenter og leverandører af produkterne

Omsætning fra dag 1

Erfaring fra andre webshop jeg har været involveret i

Er du interesseret i at blive en del af projektet, så send mig en PB

Mvh

Kim

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

det er noget skidt at du ikke fortæller hvad det er, hvad er det du sælger ?

det ville være meget bedre med en reel jobannonce, hvordu sæger en til det, men fortæller hvad i laver og sælger.

hvis der stpr en jobannonce på jobnet, der bare siger "vi søger en webbutik udvikler til spændenede produkt", og så ikke mere.

det dur slet ikke

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 05:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg sælger er diamond paint hobbyartikler og tilbehør. En af de hurtigst voksende hobbyer lige pt.

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de PBer jeg har modtaget. Jeg har fundet en partner, som jeg vil samarbejde med.

Tilmeldt 25. May 18
Indlæg ialt: 16
Fra  Colmer as Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, leder du efter en partner med den hensigt at, han/hun vil tager sig af udvikling af web shop ?  hvis du svar jeg, behover du ingen partner, da man kan outsource udvikling og vedligeholdelses af web shoppen, og jeg kan hjælper dig med og yder rådgivning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)