Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App programmør søges til samarbejde

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Min ide:

Jeg har en masse guider til scooter tuning osv. Jeg gerne vil sælge ud af.

Jeg havde en scooter WordPress blog før, som blev brugt rimelig meget. Det var på det tidspunkt gratis.

Jeg lukket den ned da der ikke var nogen indtjening på det, med Google AdSense.

Men jeg er klar til at give alt den information jeg har videre igen.

Da jeg synes det er synd at det går til spilde.

Men den her gang skal det koste penge.

Jeg ser indholdet som en app på sin smartphone.

Hvor man kan købe sig til 1 Artikel / Guide ad gangen. Sådan at man køber sig til den information man skal bruge.

 

Konkurrence:

Der er en lille smule konkurrence på området. Men det er på hjemmesider, som ikke er mobil venlige.

Min ide er at man skal have den viden man skal bruge på telefonen ude i garagen.

 

Mig:

Jeg er god til webprogrammering. Men ikke god nok til det jeg gerne vil inde i mit hoved.

Og så er jeg god med hænderne, jeg har rodet meget med scooter, og roder nu med biler.

Scooter tuning er faktisk svært, da man skal regne meget ud selv.

Jeg ved ikke om der er penge i det. Da mange der roder med scooter, er i en alder hvor de tror de kan det hele selv.

Inkl. mig selv, har smadret mange motorer, og ting, fordi jeg troede jeg vidste hvad jeg lavet.

 

Kunstig intelligens:

Jeg har nogle beregner. En af dem er en dyse beregner, som er lavet af en dygtig person.

Beregneren kan regne ud hvilket dyse område du skal indstille inden for.

Og det var den som blev brugt mest af alle de ting jeg havde.

Den vil jeg også have til at tage penge hver gang man skal bruge den.

Og så vil jeg gerne have lavet den bedre, ved at samle viden af brugerne.

 

Faktum:

Faktum er at du skal være god til app programmering og programmering generelt. Da jeg ikke er god nok til det. Specielt når det kommer til PHP & MySQL & App programmering.

Og så skal du være en god samarbejdspartner, med dine egne ideer til hvad vi skal gøre sammen, for at det lykkes at lave penge på det, på en eller anden måde.

 

Kort sagt:

Hvis du står for programmeringen, så står jeg for indholdet af det.

 

Andet:

Skriv hvis du gerne vil vide mere. Da jeg har prøvet og gøre det så kort og grundigt som jeg kunne.

Og skriv også gerne hvis du har andre ideer til min ide.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)