Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær om dropshipping + hjælp mig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Hej alle.

Jeg har set den her youtuber der laver videoer og hjælper folk med at dropshippe produkter på platformen Shopify. Han har lavet en giveaway hvor vinderen bliver fløjet ud til Miami og så vil han og hans hold lære en på tre dage hvordan man annoncerer på facebook. Vinderen er den der får flest point. Man kan bla få point ved at få andre til at tilmelde hans giveaway. Derfor vil det være en kæmpe hjælp hvis i vil tilmelde hans giveaway så jeg har en større chance for at vinde. Brug dette link: vy.tc/h53Ns82 (kopier det til en ny fane)

I kan også selv få noget ud af det hvis i er interesserede i at lære om dropshipping. Man får nemlig også adgang til et 5 dages træningsprogram der bla lærer hvordan man finder trendy produkter at sælge.

Mvh Simon
Tilmeldt 28. Jun 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er denne person? Fred Lam?

Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er danskere så naive?...

1. Du vinder ikke. Tro mig. 99,99% scam for at få “kunder”. Du har ingen idé om, hvor nemt det er at “rigge” sådan en konkurrence, hvor det ender med, at det er hans bekendte der vinder. Det er set flere hundrede gange, og manden virker ikke særlig troværdig lige på det punkt. Jeg ved godt hvem han er.

2. Hvorfor behøver du at blive fløjet til Miami for at lære dropshipping og det at markedsføre på facebook? Med en god disciplin og mange timers søgning på youtube/google, kan du nemt blive lige så god som ham. Det kræver alt sammen erfaring, og er ikke noget man lærer på 3 dage(haha). Og så er det også forskelligt fra webshop til webshop.

3. Jeg har selv sat mig ind i det, og i næste uge begynder jeg at dropshippe. Venter bare på mit CVR nr.

Det er ikke så svært som det kan se ud. Alt handler selvfølgelig om markedsføringen, men med en god integeret Pixel, gode PPE ads, LLA ads etc. så er det meget nemt.

Tilmeldt 18. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej. Han hedder Tanner Planes
Tilmeldt 18. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg regner selvfølgelig ikke med at vinde men selvfølgelig vil jeg det gerne vinde. Det ville være en stor oplevelse at tage til USA og møde ham. Bare tilmeld dig!
Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glem det

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)