Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man succes med en portal?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 18
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg går med tankerne om at starte en portal som skal tjene penge på annoncer, som virksomheder kan købe.

Når jeg skriver annoncer, så mener jeg ikke annoncer lignende Google Adsense annoncer som mange hjemmesider er plastret til med.

Nej, annoncerne som virksomhederne kan købe, er hele humlen i portalens koncept, og mere en ting som besøgende efterspørger.

Nå... mit spørgsmål er så: "Hvordan kommer man i gang med en portal?". Jeg har færdighederne til at lave den selv, men hvad så derefter? Jeg mener bare, at det bliver svært at sælge virksomheder annonceplads på en portal der er helt nystartet - ingen besøgende eller eksisterende annoncer?

Man kan sige, at man kunne tilbyde annoncerne gratis i en måned eller lign. for at logge virksomhederne til. Men igen tænker jeg om virksomhederne vil bruge deres tid på det selvom det er gratis, når der som skrevet ikke er nogen eksisterende annoncer eller besøgende på portalen.

Håber nogen af jer har nogle guldkorn! - tak på forhånd.

Mvh

Oscar

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mener at  Hr Thorborg startede Amino hvor han oprettede flere  "falske" profiler og diskuterede med sig selv og selv lavede indhold for at trække andre til

Tilmeldt 28. Jun 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du griber det lidt bagvendt ad. Først bør du finde ud hvilken branche/niche du vil servicere. Dernæst skal du skrive et hav af brugbare artikle og måske lave videoer osv. så du kan blive fundet i søgemaskinerne Google, Yotube etc. På den måde vil der være læsere der faktisk kan finde din portal. Og hvis dit indhold er brugbart, er der en chance for at de bliver længe nok på siden til at de klikker på dine annoncer. Uden besøgende vil annoncer være spild af tid for alle parter.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)