Hjælp til universitetsspeciale - Undersøgelse af kunde- og - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino
 

Køb et Amino Sponsorlink

 

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg
 

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Brugervenlighed & design på nettet "

 

Hjælp til universitetsspeciale - Undersøgelse af kunde- og end-user kontakt blandt IT-virksomheder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Amino-karma 3
Tilmeldt 19. mar 19
Indlæg ialt: 1


Skrevet 19-03-2019 kl. 14:43
Hej Alle!

Baggrund:
Mine to med-studerende og jeg, studerer Software på Aalborg Universitet.
I forbindelse med vores Kandidatspeciale har vi udarbejdet et spørgeskema, som skal hjælpe med, at give et billede af, hvordan IT-virksomheder håndterer Kunde- og End-userkontakt ved at undersøge hvilke teknikker, der benyttes til at facilitere kontakten.

Hvorfor du skal hjælpe os:
Spørgeskemaet skal hjælpe os med data til vores speciale, så det er meget vigtigt for os, at få så mange svar som muligt, således vi kan danne os et repræsenteret billede af IT-virksomheders håndtering af Kunde- og End-userkontakt.
For blot 10 minutter, kan du hjælpe os med data til vores speciale, og du kan modtage en kopi af den data vi modtager, hvis du ønsker.
Spørgeskemaet er blevet testet og valideret af 5 eksterne personer fra forskellige IT-virksomheder.

Hvem kan besvare:
Alle stillinger indenfor software udvikling kan besvarer spørgeskemaet


Link til spørgeskemaet:
Amino tillader mig ikke at linke til spørgeskemaet direkte.
Skriv til mig for at få link til spørgeskemaet. Tak.

Vi håber I vil hjælpe os med data til vores speciale ved at besvare og evt. sende spørgeskemaet rundt!

På forhånd tak,
Mvh.
Mathias Huse Jensen, Pelle Ulmer Jørgensen og Jakob Holgersen
Software, 10. Semester special studerende
Aalborg Universitet
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

RSS-feed
 
E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :