Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i tilbud der kan hjælpe mig med at optimere salget på vores hosting produkter på http://www.specialhosting.dk 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Har en lille ide der måske kan hjælpe lidt :).

Jeg er igang med og udvikle mit ung iværksætter site og skal bruge nogle til og ville tilbyde div ting med X antal % rabat på til vores unge iværksættere på siden når vi åbner.

Du får så der imod fra os et banner i vores banner rotation og meget mere salg fra de folk vi har på vores side.


Var det noget?? Så skriv en mail til mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Her er bare nogle forslag:

  • Direkte salg gennem telemarketing kan være maget effektiv. (I skal kunne matche jeres konkurrenter)
  • Adwords kampagne
  • En mere troværdig og salgorienteret website
  • Lav en kampagne med en gratis prøveperiode på 3 mdr.

Det var bare lige et par ideer, held og lykke Cool

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lappa: Det lyder meget spændende, sender du mig lidt mere info på mail@mc-solutions.dk, havde som du måske har set en annonc i Young Inc i Dec. hvor jeg netop tilbød rabat til unge iværksættere.

 Henning:

  • Direkte salg gennem telemarketing kan være maget effektiv. (I skal kunne matche jeres konkurrenter)
    Jeg havde håbet at høre fra nogen af dem her og evt. blive kontaktet med et tilbud :)
  • Adwords kampagne
    Det findes der vel også folk der kan hjælpe med? Eller bør man bare give sig i kast uden erfaring?
  • En mere troværdig og salgorienteret website
    Det forstår jeg så ikke ... det syntes jeg sådan set vi har. Både troværdighed og salgsorientering, den vil jeg gerne have dig til at uddybe.
  • Lav en kampagne med en gratis prøveperiode på 3 mdr.
    det kan vi ikke ... omkostningerne for os er i oprettelsen, dvs. de første 3 mdr. De næste cirka halvandet år bruger vi på at tjene det hjem igen.

 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

mcsolutions:
Lappa: Det lyder meget spændende, sender du mig lidt mere info på mail@mc-solutions.dk, havde som du måske har set en annonc i Young Inc i Dec. hvor jeg netop tilbød rabat til unge iværksættere.

 Smider en email ind senere idag

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)