Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2b

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 05:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Jeg har startet en lille virksomhed der sælger foder, primært til heste, men også hund og kat.
Jeg har en tilhørende webshop. Her er mine produkters priser selv inkl moms, men også fragt.
Jeg er nu blevet forespurgt b2b til en rideskole. Men har ikke været ude i b2b salg før.
Hvis jeg skal oplyse en pris til dem, skal jeg give den uden moms?
Prisen på produkterne må de være anderledes i forhold til webshoppen?
Hertil tænker jeg også, at jeg ønsker at sponsorere et produkt, når de afholder stævner.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

ThereseFrandsen:
Hvis jeg skal oplyse en pris til dem, skal jeg give den uden moms?

Det bestemmer du selv, men normalt oplyser man prisen ekskl. moms. Det er en god idé at skrive om prisen er med eller uden moms.

ThereseFrandsen:
Prisen på produkterne må de være anderledes i forhold til webshoppen?
 

Du må prissætte som du ønsker, så der er ikke noget galt i at give store kunder lavere priser.

ThereseFrandsen:
Hertil tænker jeg også, at jeg ønsker at sponsorere et produkt, når de afholder stævner.

Du skal have reklame for det du sponsorerer. Ellers vil skat se det som personlig interesse, hvor sponsoratet skal betales personligt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Therese

ja prisen oplyses uden moms til B2B kunder, husk at skriv til dem at prisen er ekskl. Moms.

Du bestemmer helt selv hvad pris du taget, men den skal naturligvis være levere til en sådan kunne , da de typisk vil aftage store mængder, tænk også på den reklame værdi du vil få ved at en  rideskole bruger dit produkt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)