Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at udvikle denne web-platform?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 22. Mar 19
Indlæg ialt: 2
Fra  Secondly Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger noget rådgivning om udvikling af en platform, som skal laves til min startup-virksomhed - jeg søger desuden en potentiel udvikler ved rette tilbud!

Følgende overordnede funktioner skal indgå på websitet:

• Kort oversigt (med knappenåle og info til hver knappenål)
• Mulighed for oprettelse af brugerprofil med dertilhørende profilsite
• Mulighed for oprettelse af butiksprofil med dertilhørende profilsite + oprettelse af billeder
Brugere skal kunne gemme, like og kommentere på billeder af items, som de finder interessante på butiksprofiler
• Reservationsfunktion (betaling af et mindre gebyr for reservation)
• Kalenderfunktion
• Rating-system (Anmeldelser af butikker - stjerner)

Der er ikke tale om en webshop i sin forstand, idet der ikke sker salg på websitet til at starte med. Derimod skal brugerne have mulighed for at reservere til afhentning eller gemme de items, som de finder interessante.

Er der nogen, der har et realistisk bud på, hvad opgaven vil koste, samt hvor lang tid jeg kan forvente, at det vil tage at udvikle?

Der er tale om en MVP, der skal testes overfor en specifik målgruppe. Til at starte med skal den derfor være så billig som mulig. Videre udvikling sker på baggrund af den feedback, som platformen får fra brugerne.

Jeg ved godt, at det kan være svært at forudsige, men hvis nogen er interesserede i at komme med et tilbud, vil jeg selvfølgelig beskrive opgaven nærmere før et eventuelt samarbejde. Jeg har udarbejdet en mockup af websitet, hvor alle funktioner mv fremgår i nærmere detaljer. Pt. er jeg i gang med at hente tilbud på hjemmesiden som beskrevet ovenfor, og er derfor meget åben for kontakt om et tilbud herinde fra.

Tak for hjælpen!
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

det kommer an på udvikleren. hvis han har 10000 templates liggende og kan lave det på 1 måned, så er det billigt.

hvis han ingenting har og skal lave alt fra bunden, kan det tage et halvt år.

jeg synes du skal kontakte en af danmarks store firmaer, og spørge om priser.

www.danaweb.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil råde dig til at bygge platformen på et framework eller cms som har indbygget teknologier til GDPR, f.eks. Umbraco CMS.
I Umbraco er der allerede brugere og sikkerhed og meget af det du ønsker kan nemt udbygges.
Så jeg ville finde et firma, der arbejder med Umbraco.

Du kommer også til at skulle bruge meget plads og trafik hvis brugerne skal uploade billeder hele tiden, så dine driftomkostninger kan nemt løbe op i 1000-2000kr./mnd efter et par måneder.

Selve projektet, som du beskriver det i sin grundform, vil jeg tro kan laves på omkring 300-400 timer. Svarende til 150.000-250.000 kr, ca. 3 måneder.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger det samme som pbille, men du behøver ikke at bruge Umbracos indbyggede bruger/medlem styring.

Men ellers er Umbraco en udemærket løsning at bruge til den idet den kan tweekes til nøjagtigt det du skal bruge den til og den korrekte udvikler ved hvad han kan skrue på.

Hvis der begynder at komme tilbud så bliver tråden låst og du får besked på at lægge den over i Amino Freelancer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)