Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel uden for EU...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg har en webshop som udelukkende sælger B2B med et nicheprodukt. 99% af mine kunder bor uden for EU. Og nu er der efterhånden godt gang i forretningen, så jeg har efter råd fra min revisor valgt at flytte min virksomhed til et land uden for EU med 0% virksomheds skat. Og da jeg har et fast job i Danmark som jeg lever af, så trækker jeg ikke løn fra min udenlandske virksomhed. Men jeg arbejder som CEO ganske gratis. 

Mit spørgsmål er om der er nogen der kan anbefale et sted at hoste min shop uden for EU? Gerne et sted hvor sikkerheden og hastigheden er i top. Jeg modtaget i dag VISA og Mastercard på min shop. Og jeg skal så også bruge en udbyder af disse som ikke har ondt i røven over at pengene skal gå ind på en konto i "skattely" selv om det jeg gør er 100% lovligt.

Jeg skal også have lavet mig en ny shop, så måske nogen af alle de webdesigner her inde har løsningen på mit "problem".

Tilmeldt 27. Nov 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Utroligt at man skal have minus 12 i karma for at drive en lovlig virksomhed, men det er måske umoralsk ikke at lade sig flå i skat og moms i følge aminoerne. Alle virksomheder gør alt for at optimere deres bundlinie, men når man skatteoptimere endda inden for loven (jeg har haft en skatteadvokat ind over for at sikre mig at alt er ok) så er man åbenbart ikke velset på amino.

Så kære aminier så husk ikke at handle med coca-cola, mcDonalds, Unilever mm. Da de ikke betaler en krone i skat i dette land.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror du så også du skal skjule pengene for det danske skattevæsen?
Tilmeldt 20. Apr 07