Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel uden for EU...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg har en webshop som udelukkende sælger B2B med et nicheprodukt. 99% af mine kunder bor uden for EU. Og nu er der efterhånden godt gang i forretningen, så jeg har efter råd fra min revisor valgt at flytte min virksomhed til et land uden for EU med 0% virksomheds skat. Og da jeg har et fast job i Danmark som jeg lever af, så trækker jeg ikke løn fra min udenlandske virksomhed. Men jeg arbejder som CEO ganske gratis. 

Mit spørgsmål er om der er nogen der kan anbefale et sted at hoste min shop uden for EU? Gerne et sted hvor sikkerheden og hastigheden er i top. Jeg modtaget i dag VISA og Mastercard på min shop. Og jeg skal så også bruge en udbyder af disse som ikke har ondt i røven over at pengene skal gå ind på en konto i "skattely" selv om det jeg gør er 100% lovligt.

Jeg skal også have lavet mig en ny shop, så måske nogen af alle de webdesigner her inde har løsningen på mit "problem".

Tilmeldt 27. Nov 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Utroligt at man skal have minus 12 i karma for at drive en lovlig virksomhed, men det er måske umoralsk ikke at lade sig flå i skat og moms i følge aminoerne. Alle virksomheder gør alt for at optimere deres bundlinie, men når man skatteoptimere endda inden for loven (jeg har haft en skatteadvokat ind over for at sikre mig at alt er ok) så er man åbenbart ikke velset på amino.

Så kære aminier så husk ikke at handle med coca-cola, mcDonalds, Unilever mm. Da de ikke betaler en krone i skat i dette land.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror du så også du skal skjule pengene for det danske skattevæsen?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger Microsoft Azure, så kan du hoste der hvor dine kunder er flest. Dvs. de får kortere svartid, i Nord-Amerika osv.
https://azure.microsoft.com/en-us/free/search/

Med Azure kan du køre både Windows Server og Linux, så du kan installere Wordpress, .NET løsninger osv. Selve problematikken omkring hvordan køb bliver kanaliseret er mere et spørgsmål om din gateway/indløser vil køre med din bank. Der skal du nok tale med f.eks. DIBS om dette, de kan måske svare på det mere konkret.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fedthas må man spørge hvilket land du er i? er nemlig også selv på jagt efter et skattely, da jeg har en moralsk forpligtelse til ikke at betale så meget som en krone i skat i DK!

Har kigget lidt på Qatar men de kræver at man finder en lokal partner som skal have 51% af ens virksomhed forærende gratis.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:
da jeg har en moralsk forpligtelse til ikke at betale så meget som en krone i skat i DK!

Det sker sgu skidt ud for det danske samfundet med den holdning i lægger for dagen.

Tilmeldt 27. Nov 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

I guder lige så snart man driver en virksomhed uden for EU så er man straks stemplet som bedrager. Men det siger jo mere om dig end om mig. Da jeg driver en 100% lovlig virksomhed og alt er opgivet til skat.

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror folk tænker at du hiver pengene hjem skattefrit bagefter. Jeg har INGEN anelse om hvordan din konstruktion er, men folk tænker jo normalt sit. Pengene kommer jo nok tilbage til DK alligevel bare uden at have være beskattet på den ene eller anden måde. Hvis du nu rent faktisk boede i det pågældene land holding-selskabet ligger i og brugte pengene der så fint nok, men det gør du og tusindvis af andre jo ikke. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)