Rammer til plakater - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Fragt, logistik, betaling & service "

Rammer til plakater

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 2.770
Fra København
Tilmeldt 28. nov 14
Indlæg ialt: 715
Amino Plus

Fra NaturHandel.dk
Skrevet 05-04-2019 kl. 11:51

Hej aminoer.

Jeg sælger naturplakater i A2 & A4 format.

Jeg tænker det kunne være en naturlig udvidelse også at sælge rammer til disse.... Men hvad jeg har hørt er det med en vis risiko, idet rammerne kan gå i stykker under fragt...

Så måske man skal have med plexiglas??

Jeg vil høre om der er nogen af jer der sælger plakater, som også sælger rammer, som har nogen gode råd til mig om hvad jeg skal vælge... Og også gerne hvor jeg kan købe dem henne til en fornuftig pris...

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm
NaturHandel.dk

Amino-karma 2.770
Fra København
Tilmeldt 28. nov 14
Indlæg ialt: 715
Amino Plus
Mark Källstrøm
Fra NaturHandel.dk
Skrevet 05-04-2019 kl. 18:39

Ingen bud? :)

Amino-karma 72
Fra Mørke
Tilmeldt 1. maj 15
Indlæg ialt: 18

Snitteriet
Fra Snitteriet
Skrevet 06-04-2019 kl. 17:44

Hej Mark,

Vi kan godt lave rammer til dig til meget fornuftige priser, hvilket vi i øvrigt gør til flere trykkerier, plakat leverandører, etc. 

I dit tilfælde vil jeg mene at natur plakater bør indrammes i massive trærammer fra dansk bæredygtigt skovbrug, dette kunne evt. være eg eller ask.

Vedr. glas. Vi sender dagligt indramninger med rigtigt glas, og har faktisk ingen problemer med skader, problemet med plexiglas vs. rigtigt glas kan der skrives meget om.... MEN vil det ikke give et forkert indtryk at dine kunder får en natur plakat, indrammet i en bæredygtig træramme og så afslutte det hele med at monterer plastik (plexi/akryl glas)foran??? Jeg vil til enhver tid anbefale rigtigt billedglas.

Du er velkommen til at ringe/ skrive for yderligere info.

MVH.

SNITTERIET

Karsten Bonde

www.snitteriet-jylland.dk

22857940

mail.: kbonde@live.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :