Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at forbedre sin SEO på google!?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 6. Apr 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har for ikke særlig længe siden oprettet min virksomhed Jack Koch - Kropsterapi - hvor jeg tilbyder alternativ behandling/Kropsterapi

Vi er 2 kropsterapeuter som tilbyder kropsterapi i Vallensbæk. På trods af at jeg har lavet en masse søgeord på google, kommer min virksomhed ikke frem, på nogle af de søgeord jeg har lavet:-( What to do? Jeg har også kørt adwords kampagner, hvilket hjælper lidt sporadisk.

Jeg har forsøgt at tjekke min trafik i google analytics, men jeg kan ingen data se, alt står i 0. Når jeg forsøger at gå ind i feltet adminstrator, kommer der ingenting frem. Jeg er lidt på herrens mark, som i nok kan hører:-)

Håber på jeres hjælp.

Mvh
Jack koch
Tilmeldt 23. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Google my business skal der helt klart gøres brug af ;) 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack,

Hvad hedder din hjemmeside

Du kan prøve at køre en SEO analyse og se i rapporten hvad der kan optimeres på hjemmesiden: https://seorap.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange forskellig elementer i søgemaskineoptimering. Google kigger på over 200 forskellige elementer, når de bestemmer hvor en side skal placeres på en given søgning.

Først og fremmest skal du have en masse godt indhold (f.eks. artikler og video) som hjælper dine brugere / kunder.

Du skal optimere alle dine tekster, opbygningen af den bagvedliggende kode, dine billeder, menuer, url'er etc.

Samtidig skal du bygge gode relevante indgående links, dette må stadigvæk ikke undervurderes.

Hvis du er på helt bar bund kan jeg anbefale dig at læse SEO lex, der bliver det hele gennemgået :-D

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 6. Apr 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Den bruger jeg faktisk, men tror der er en fejl på min google analytics konto:-(
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 6. Apr 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian,

Min hjemmeside hedder jackoch.dk - Tak, jeg vil forsøge mig med en analyse tak.
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 6. Apr 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for god feedback - Det er lidt en jungle, men et godt sted at starte med SEO lex.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)