Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg min kropsklinik frem i Google søgninger

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Dyssegård
Tilmeldt 8. Apr 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Dyssegård Kropsklinik Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er lige sprunget ud som selvstændig og har indtil nu fundet svar på mange af mine spørgsmål her på sitet, så nu tænkte jeg, at jeg ville oprette en profil. Jeg er ret grøn og vil forsøge at holde mit indlæg kort, da jeg kunne stille mange flere spørgsmål.

Jeg har selv lavet mit website og har faktisk ikke 100% styr på det, så nu kan jeg godt se, at jeg ikke har tænkt det helt igennem, for hvordan sikrer jeg, at folk rent faktisk får mit site op, når de googler f.eks. Massage Dyssegård e.l.? Har jeg overhovedet bygget det godt nok op og skrevet det rigtige i forhold til den del?

Kort fortalt er jeg sportsmassør, tilbyder sportsmassage/fysiurgisk massage og vil integrere kropsterapi og akupunktur efter behov.

Jeg er med på, at det kan tage noget tid, men jeg vil jo samtidig gerne bruge tiden fornuftigt. Jeg har forsøgt at finde svar, men jeg synes, der er mange forskellige råd, og jeg evner ikke at sortere i dem.

Kan nogen hjælpe mig med f.eks, at skrive "Disse 3-5 ting, SKAL du gøre og så vil dit site blive vist" Jeg er ikke overambitiøs og ved, at der er mange konkurrenter, men jeg forventer som minimum, at mit website dukker op, når man søger på Dyssegård og massage.

Jeg kunne også godt være interesseret i gode råd til, hvor man evt. bedst og billigst annoncerer online. Andres erfaringer vil her være en stor hjælp.

Tusind tak på forhånd.
Vh Suzanne

krops-klinik.dk
Tilmeldt 29. Oct 18
Indlæg ialt: 25
Fra  OKEIwebbureau Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Suzanne.

Hvis ikke du allerede har gjort det, så få installeret Google Analytics på din hjemmeside (start med at oprette en Google Analytics konto hos Google). Dernæst opret dit website i Google Search console. Så er du kommet godt i gang :-)

Hvis din hjemmeside kører på WordPress, så få installeret f.eks. Yoast SEO og søg derefter på nettet for at finde hjælp til at opsætte dette plugin og arbejde med det.

Få evt. lavet en lille SEO-rapport, så du kan se hvor det er bedst at bruge tid og evt. penge på at løfte hjemmesiden til nye højder.

Og så overvej Google Ads (tidligere hed det Adwords). Søg på nettet/youtube for at se mulighederne for effektiv annoncering.

De bedste hilsner

Lederuddannelserne.dk

Find næste lederuddannelse, lederkursus og workshop på Lederuddannelserne.dk!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Først og femmest handler det om tekst , du skal skrive  kvalitets tekst,   de kodeord som du ønskes at blive fundte på. Der skal bruges korrekt H1, H2. 

Men inden det skal du nok lave en søgeords analyse, altså finde ud af hvad dine mulige kunder skriver i Google for at finde en som dig. Fint nok at komme frem på Massage Dyssegård men hvis der er 0 personer som søger på den hjælpe det ikke så meget at ligge nummer 1.

Jeg vil opfordre dig til at købe domænet http://kropsklinik.dk/ og få lavet en 301 redirect viderstilling til http://krops-klinik.dk/  

Hvis nogen høre navnet krops klinik dk skriver det ret sikkert http://kropsklinik.dk/ og hvis de gør det nu ender de ikke på din side.

Jeg synes også der skal arbejdes med at sætte siden op så den er mere bruger/læse venlig.  Sætte dte mere klart op med priser osv, lige nu står der en pris gnideret ind i noget tekt et sted på siden.

Hele din side i H. side skal du også gøre lidt mere pro: Eksvis

Kategorier

  • Uncategorized  

Lav nogen rigtige katogrienavne

Din adresse står ikke klart og nemt at se / finde

Mvh

Anders

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Oct 18
Indlæg ialt: 5
Fra  Fluenet Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne.

Først tillykke med din nye selvstændige virksomhed og website.

Der er mange ting der skal rettes for at sikre en god fremgang hos google, En vigtig ting er nok at sikre at websitet ikke ignorer søgerobotter, her er et lille Link til hvordan dette rettes. Her efter skal der arbejdes med SEO og som leder skriver er Yoast er rigtigt godt og gratis plugin der kan give gode tips til hvad der skal rettes i forhold til hvad der kan hjælpe til bedre resultat hos Google. Men der findes også mange services der kan hjælpe med en mere dybdegående analyse, semrush, 4 Ahrefs, moz og mange andre. Men Addwords kan også give super gode resultater hurtigt men det kan koste mange penge hvis der ønskes mange søgeord købt.

Håber alt held og lykke til dig.

/vh

Fra Dyssegård
Tilmeldt 8. Apr 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Dyssegård Kropsklinik Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lederuddannelserne,

Tusind tak for svar. Jeg bruger nemlig Wordpress og havde faktisk også installeret Yoast, men kunne så ikke lige gennemskue det, men nu har jeg lige brugt nogle timer på at opdatere i forhold til Yoast, og tror egentlig det er gået okay... det må tiden vise.

Jeg er lidt tilbageholdende med betalings"ting" som annoncer og lignende, så lige nu forsøger jeg mig med gratis quick fixes. Jeg vil dog helt sikkert vende tilbage til dine råd, når der er tjent lidt penge i mit firma :-)

Tak fordi du tog dig tiden til at svare mig :-)

Mange hilsner
Suzanne

Fra Dyssegård
Tilmeldt 8. Apr 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Dyssegård Kropsklinik Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Først og fremmest tak for svar. Jeg overvejede at købe domænet kropsklinik.dk, men kom fra det, da jeg ærligt talt ikke kunne finde ud af det. Det stod ikke ledigt, som det andet, hvor jeg kunne se prisen og så bare købe det. Jeg antager, at en anden ejer det, og jeg ved ikke, hvem det er. Måske jeg lige vil prøve at google mig til at finde ud af det. Helt sikkert en god ide med at redirecte til min side, for du har ret i, at folk nogle gange vil tro, at det er kropsklinik.dk og ikke krops-klinik.dk/

Kategorier må være mit næste projekt. Nu har jeg arbejdet med Yoast SEO optimering her i aften og har også rettet til i forhold til dine pointer med pris og adresse. Håber det er mere tydeligt nu. Jeg kunne godt se, hvad du mente :-)

Bum bum, så skal jeg i gang med kategorier.

Tak fordi du tog dig tiden til at svare mig :-)

Mange hilsner
Suzanne

Fra Dyssegård
Tilmeldt 8. Apr 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Dyssegård Kropsklinik Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak, Anders, den var super brugbar :-) Har også gemt den til fremtidige tekster.

Mange hilsner
Suzanne
Fra Dyssegård
Tilmeldt 8. Apr 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Dyssegård Kropsklinik Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mich_37

Tak for det :-) og mange tak for dit svar.

Jeg skal da lige have kigget nærmere på dit link vedr søgerobotter. Er du vimmer, der er meget at holde styr på, men op på hesten... Det går da fremad.
Nu har jeg da fået ret godt styr på Yoast - og nu husker jeg det fremover, når jeg skriver indlæg på min side. For det havde selvfølgelig været nemmere at gøre det løbende.

Alt hvad der koster penge, gemmer jeg til bedre tider, når millionerne er begyndt at tikke ind på kontoen :-)

Mange hilsner
Suzanne

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Suzanne Dahl Bøttger:
Det stod ikke ledigt, som det andet, hvor jeg kunne se prisen og så bare købe det. Jeg antager, at en anden ejer det, og jeg ved ikke, hvem det er

Ja du har stillet dig selv i en træls situation , heller finde et navn hvor alle domæne er ledige. Der er ingen der naturligt skriver med bindestreg med meindre de ved det.

https://www.dk-hostmaster.dk/da/find-domaenenavn

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)