Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg min kropsklinik frem i Google søgninger

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Dyssegård
Tilmeldt 8. Apr 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Dyssegård Kropsklinik Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik,

Du har ret i det, du skriver. Jeg var lige hoppet lidt af denne tråd, da jeg blev en smule forvirret. Det er jo super, at folk gider hjælpe, men jeg har nok lige overvurderet mine evner, og hvor jeg var i processen.

Jeg skal have den bog og så arbejder jeg videre og sætter uanset pris på alle de gode mennesker, som har brugt tid på at svare mig, så TAK for det.

Og bonus info, så har jeg faktisk fået en del kunder, så noget af det jeg gør virker åbenbart, men nok ikke SEO mæssigt. Det er vist primært via mit netværk på Facebook og LinkedIn - Men whatever works....

Vh Suzanne
Fra Dyssegård
Tilmeldt 8. Apr 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Dyssegård Kropsklinik Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mark,

Sjovt du skriver det, for jeg har faktisk tilmeldt mig google business, men der er da ikke sket mere... underligt. Det var noget med, at der skulle komme noget med posten... ved ikke helt. Må lige følge op.

Men ellers er jeg nemlig helt enig i din pointe, og det er også min strategi: at lære det selv. Jeg satser nok mest på mit netværk og anbefalinger og old school flyers i postkasser i mit område, så det med at blive fundet via søgninger, bliver sekundært. Jeg skal nu nok få nogenlunde styr på det. Lige nu har jeg lidt travlt med kunder, så det er jo positivt - men skal snart sætte tid af til at arbejde videre på min side.

Tak for dit input,
Vh Suzanne
Fra Dyssegård
Tilmeldt 8. Apr 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Dyssegård Kropsklinik Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Frederik,

Tak for din besked. Det var da dejligt at høre, at det ikke er helt skidt :-) Jeg ved jo godt, at jeg selv beder om det her på amino og jeg accepterer også den konstruktive kritik, for det kan jo bruges til forbedringer, men sgu da også rart med bare lidt positiv feedback :-)

Valget af tema gik faktisk lidt stærkt, så jeg havde tænkt mig, at ændre det, men har ikke brugt tid på siden i den seneste periode, så er kommet fra det igen. Jeg havde nemlig også nogle planer om at få lavet et logo og så ville det også skulle bruges og kunne påvirke temaet, men det er jeg heller ikke nået til...

Ja ja, det skal nok lykkes. Nu må jeg løbe, for har en kunde lige om lidt og det er jo hele formålet, så dejligt, at jeg trods alt har fået kunder i butikken :-)
Sætter virkelig pris på, at du gider hjælpe mig :-) TAK

Vh Suzanne
Side 3 ud af 3 (23 indlæg)