Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er den typiske bruger af Amino?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved der ved hvem er den typiske bruger af Amino?

Fx. fordelt på alder, køn, om de startet eget virksomhed, søger de en samarbejdspartnere.

Og er der mange af de aktiviteter der før har været på Amino der er flyttet over på andre medier. Fx facebook?

Syntes ikke at der sker så meget herinde som før, eller er det bare min oplevelse.

Venlig hilsen

Søren

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren99:

Og er der mange af de aktiviteter der før har været på Amino der er flyttet over på andre medier. Fx facebook?

Syntes ikke at der sker så meget herinde som før, eller er det bare min oplevelse.

til det kan svares ja og ja

Det ændrer så ikke ved, at der stadigt er rigtigt mange kompetente - fra revisorer til advokater og super vidende inden for SEO mm, som svarer herinde, i langt mere kvalificerede svar en gennemsnits svar på de store facebook iværksætter grupper.

Min egen  - fuldstændigt subjektive vurdering af gennemsnitsbrugeren herinde er - Mand - Selvstændig eller på vej til at blive det - Alder 20-70 Stick out tongue

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra aalborg
Tilmeldt 12. Apr 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror meget af aktiviteten er gået på Facebook, kender da ihvertfald til et iværksætter sider der bliver flittigt brugt. Men kvaliteten er ikke altid lige god. Det gode ved Fb forums er dog, at man hurtigt kan finde ud af om det kommer fra en person man vil høre på via fx linked-in. 

Tilmeldt 16. Apr 19
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror egentlig youtube stjæler mere trafik end facebook. Du kan nemt og hurtigt finde en video der giver svar på dine spørgsmål, og så er det endda en video med visualisering.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)