Videresalg af sample sale varer - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Forretningsplanen - Hvad er din plan for vækst? "

Videresalg af sample sale varer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 10
Tilmeldt 13. apr 19
Indlæg ialt: 3

Skrevet 13-04-2019 kl. 22:37
Hej.
Min gode veninde arbejder for PVH, der ejer mærker som Van Heusen, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, IZOD, Arrow. Jeg bliver fra tid til anden inviteret til store sample sales, hvor varerne er ekstremt nedsat. Fx. Calvin klein frakker nedsat fra ca. 4000 kr til 700 kr.

Jeg har gået og leget med tanken om man evt. skulle købe mega stort ind fra disse sample sales, og så sælge det videre, til fordelagtige priser, men som stadig giver mig en økonomisk gevinst.

Jeg har googlet og googlet for at se om der er andre, der gør eller har gjort noget lignende - men kan ikke finde noget. Er det fordi, det er total dumt eller hvad tænker I?

Mvh.
Martin
Amino-karma 10
Tilmeldt 13. apr 19

ChengizKhan
Skrevet 14-04-2019 kl. 14:58

... og er det ulovligt? Kan producenterne risikere at komme efter en?

Amino-karma 10
Tilmeldt 13. apr 19

ChengizKhan
Skrevet 16-04-2019 kl. 14:57
Er der ingen, der kan komme med et svar? :(
Amino-karma 175.495
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 38.247
Amino Plus
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet 16-04-2019 kl. 19:59

Du må sælge alle varer du lovligt har købt som udgangspunkt - og lagersalgsvarer kan jeg ikke se problem i. Du må ikke parallelimportere mærkevarer fra uden for EU men du må købe alle de mærkevarer du vil inden for EU og videresælge - Du må ikke bruge varens logo eller skrifttype eller andet - men beskrive den selv

vh John Hannover

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :