Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen faktura på køb

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

CVR nummer MED moms - ingen indberetning - CVR nummer uden moms - Indberetning til skat - og du forklarer jo selv ting så det hele svæver i skyen - Ikke sjov at hjælpe

vj John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick Becker:
jeg skrev i tidligere indlæg at jeg havde fået faktura og at det var B2B, så kan du jo kun gå ud fra at der er CVR nummer på fakturaen. Så jeg anser svaret som værende irrelevant når du går ud fra at du har alle fakta uden at have det
det var ikke for at være grov men fordi du faktisk beskrev at du ikke kunne få faktura - ret usædvanligt for B2B og  - CVR er som ikke engang garanti for at man ikke skal indberette - det skal man hvis ikke det er med moms fra et PMV f.eks - som jo ville gøre det endnu mere mærkeligt hvis B2B partnere ikke ville give dig en faktura. Det handler om at forhindre du ender med skattebod - fordi du ikke indberetter
Det virkede på mig som at DU besluttede det var B2B når det var grafisk arbejde - Ikke meget tydede på det var momsregistreret firma

Nick Becker:
Jeg har lige fået lavet noget grafisk arbejde hos en jeg er blevet henvist til. Arbejdet blev lavet og forventede at der kom en faktura, men i stedet kom der en besked "Du kan bare mobilepaye til xx xx xx xx".


Er det med CVR og fra firma der er momsregistreret - så er du på den rigtige side - ikke hvis det er CVR som f.eks PMV (dem er der ca 46.000 stiftet af faktisk) og ikke fordi DU opfatter som B2B - KUN hvis det er fra firma med momsreg.

Du er sikkert helt med - men du må forstå, at din beskrivelse - og at du lige ser det som B2B ikke nødvendigvis er let at forstå som at det virkeligt var momsregistret firma der ikke ville sende regning :) 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)