Oprette cvr fejl?! - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Alt det andet om at starte virksomhed "

Oprette cvr fejl?!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 37
Tilmeldt 28. jan 19
Indlæg ialt: 8

Skrevet 20-04-2019 kl. 22:04

Hej.

Er der andre der oplever fejl på siden når man prøver at oprette et cvr nr? Det er når jeg skal taste adresse ind den siger den ikke km finde adressen. Man skal vælge fra “listen” problemet er bare at listen aldrig kommer frem. Har prøvet på 2 forskellige computere og i 2 dage. Er der andre der oplever fejl?

Amino-karma 177.460
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 38.739
Amino Plus
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet 21-04-2019 kl. 10:36

Ved kun at fejlen kan opstå hvis adressen på en eller anden led ikke fremkommer ved deres database søgning - et vejnummer som ikke finde direkte osv så fejlen må søges den vej tror jeg bestemt. Du må i værste fald have fat i dem efter påske eller se om du selv kan se - at den er gal i forhold til andre registre - forkert 1th mod 1 th for første til højre eller 1 a - 1 b osv

vh John Hannover

Amino-karma 37
Tilmeldt 28. jan 19
Indlæg ialt: 8

koastrup
Skrevet 21-04-2019 kl. 10:57

Tak for svar. Jeg har nemlig prøvet forskellige adresser og den der liste kommer aldrig frem, hverken med fulde adresser eller bare de første bogstaver. Øv! Så må jeg jo vente. Tålmodighed er bare en af de træls ting at skulle besidde nogle gange ;-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Besøg vores samarbejdspartnere :