Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få analyseret og vurderet din hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil høre om en service som analyserer og vurderer hjemmesider/webshops, både på sikkerhed, hastighed, SEO, design og mobilvenlighed - som derefter komme med konkrete forslag til hvordan det kan optimeres - vil det være noget man vil betale for? Og hvor meget...? Altså selve det at få analyseret og vurderes sin side. (Det er ikke en bot som gør det, men jeg vil manuelt gå igennem siden).

Havde tænkt at komme med et tilbud på at få lavet de ting som der bliver analyseret. Men der er lidt arbejde i at lave den liste med problemer. Og det er lidt den, som jeg ikke ved om man vil betale for, eller hvor meget?


Håber I kan hjælpe! God aften til jer alle 😊

De bedste hilsner
Mathias

Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 58
Fra  Lindahl Robotics Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

De eneste hjemmesider jeg har lavet er skrevet i "hånden". https://mmlddo.com/

Umiddelbart tænkte jeg at det var noget jeg gerne ville betale for, men jeg tænker du kommer ud i et problem med at der er stor forskel på hjemmesider og du ikke ved hvor meget arbejde der er i det. Derfor tænkte jeg at du måske skulle sige x antal ord for så og så meget...

Men så kom jeg til at tænke på dem der ville benytte sig af din service er nogen der selv har lavet en hjemmeside og her tror jeg at der er to kategorier:

1) Enten ved man hvad man laver og ved allerede selv hvordan man gør alle de ting du snakker om.

2) Eller også har man erkendt at man ikke selv kan klare opgaven og har udliciteret til en der ved hvad han gør - eller evt et firma.

Så selvom jeg hader at give dårlige nyheder så tror jeg desværre at du lidt falder mellem 2 stole. Måske du kan have det som en biting hvis du i forvejen laver hjemmesider og webshops for folk.

Men hej, som sagt har jeg kun lavet meget simple statiske hjemmesider så jeg ville tage mine ord med et gran salt.

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)