Spørgsmål vedr. Trustpilot på hjemmeside - Side 1 - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice "

Spørgsmål vedr. Trustpilot på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Amino-karma 10
Tilmeldt 11. apr 19
Indlæg ialt: 2

Fra ESfurniture
Skrevet 25-04-2019 kl. 12:20
Hej alle,

Som webshop ejer er jeg nysgerrig efter, hvorvidt I vægter et implementeret Trustpilot logo/ranking system på hjemmesiden/webshoppen?
Betyder det noget for jer, at man kan se virksomhedens rankings på Trustpilot og endvidere, hvad synes I så om at få det implementeret på selve webshoppen?

Slutteligt, er der nogle der har erfaringer med implementering af ovenstående på sin side?

Alt hjælp modtages :-)

Fortsat god dag!
Amino-karma 95
Fra Ørestad
Tilmeldt 10. apr 19
Indlæg ialt: 26

Frederik Nebel
Fra visibility.group
Skrevet 25-04-2019 kl. 12:26

Hej :) 

Det er meget simpelt at implementere. Du kan gøre det ganske gratis efter oprettelse af din trustpilot profil. Det er et lille stykke kode du kan implementere og fåes i flere forskellige designs.

Nogle designs koster dog ekstra, ved at du skal opgradere din pakke.

Generelt set har trustpilot rigtig meget at sige i dagens Danmark. Mange synes det er ligegyldigt. Men den anden halvdel, som jeg selv er en del af kan godt lide at tjekke trustpilot igennem, inden man gennemfører en ordre fx.

Så mit korte svar vil være: Ja, det skal du helt sikkert implementere, det giver god troværdighed for kunden. :)

visibility.group | SEO løsninger | Tekstbureau | Reklamefilm

Amino-karma 95
Fra Ørestad
Tilmeldt 10. apr 19

Frederik Nebel
Fra visibility.group
Skrevet 25-04-2019 kl. 12:27

Jeg var lige inde og kigge på din side. Det ville da se enormt godt ud i headeren eller footeren! :)

Amino-karma 10
Tilmeldt 11. apr 19
Indlæg ialt: 2

ESFurniture
Fra ESfurniture
Skrevet 25-04-2019 kl. 12:33
Hej Frederik,

Tusind tak for begge svar - det hjælper mig meget!

God dag! :-)
Amino-karma 95
Fra Ørestad
Tilmeldt 10. apr 19

Frederik Nebel
Fra visibility.group
Skrevet 25-04-2019 kl. 12:37

Det glæder mig at høre! - Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har behov for hjælp med markedsføring, seo eller lignende at dit flotte site! :) 

Amino-karma 22
Fra Veksø
Tilmeldt 26. aug 17
Indlæg ialt: 4

Michael Brønnum Thelle
Fra HomeBob A/S
Skrevet 01-05-2019 kl. 11:03

Jeg er enig i, at Trustpilot er meget genkendelig, når det kommer til onlinehandel i DK, og vi benytter dem selv på vores site af selvsamme årsag. Man kan gratis anvende det og embedde det på sitet, men som Frederik nævner, så koster nogle embeds ekstra og giver samtidig nogle fordele ift. SEO.

Dog har de også et blakket ry ift. kvaliteten af anmedelser og generelt er udgivet til deres service svært at retfærdiggøre ift. effekten for især mindre virksomheder...

Amino-karma 83
Tilmeldt 7. maj 19
Indlæg ialt: 25

MagnusGjerde
Fra KaufmannDesigns
Skrevet 09-05-2019 kl. 20:38
Det giver god SEO værdi, men pas på at dine ratings ikke kommer under en trustpilotscore på 7/10, da mister du din 4. stjerne og det ser ikke kønt ud med en webshop der har 3 orange stjerner :)

Arbejder på mine egne designs her ved KaufmannDesigns.

Spejle til stort og småt

Amino-karma 28
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. feb 14
Indlæg ialt: 9

Niklas Bruun
Fra NB Digital
Skrevet 09-05-2019 kl. 23:07

Jeg er helt enig i ovenstående påstande. Jeg har set en rigtig positiv effekt efter implementering af Trustpilot's Trustbox med alverdens placeringer - Så længe at din rating på Trustpilot er i top.

Du kan også lave nogle virkeligt effektive call-to-action mails, som skaber incitament for dine glade kunder til at lave en anmeldelse.

Amino-karma 108
Tilmeldt 10. mar 17
Indlæg ialt: 33

Sex-I-Det-Fri.DK
Fra sexidetfri.dk
Skrevet 17-05-2019 kl. 03:30

Spændende. Følger lige med. :)

Danmarks største dogging side 

Pas på det kan godt blive frækt 

Amino-karma 5.732
Tilmeldt 17. dec 07
Indlæg ialt: 1.349

BroncofanDK
Skrevet 17-05-2019 kl. 11:02

Michael Brønnum Thelle:

Jeg er enig i, at Trustpilot er meget genkendelig, når det kommer til onlinehandel i DK, og vi benytter dem selv på vores site af selvsamme årsag. Man kan gratis anvende det og embedde det på sitet, men som Frederik nævner, så koster nogle embeds ekstra og giver samtidig nogle fordele ift. SEO.

Dog har de også et blakket ry ift. kvaliteten af anmedelser og generelt er udgivet til deres service svært at retfærdiggøre ift. effekten for især mindre virksomheder...

Trustpilot synes i vidt omfang at være et tveægget sværd, fordi der ikke forekommer at være nogen form for kvalitetssikring bag systemet, og høje ratings kræver basalt at man betaler til trustpilot. Hvis din virksomhed har gratis profil på Trustpilot forekommer det udtalt at det er utilfredse kunder der skriver, medens du fra andre der har plugins som de betaler for har anmeldelser fra rigtig mange.

Specielt sagen om Comwell som Trustpilot åbenbart ikke har villet rydde op i viser hvor absurd systemet er. Hundredevis af politiske aktivister har lagt negative anmeldelser mod et hotel som de ikke selv har besøgt, fordi de formastede sig til at udleje mødelokaler til personer disse ikke sympatiserer med. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Diverse salg, marketing, PR & kundeservice
Besøg vores samarbejdspartnere :