Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket CMS, domæneudbyder og webhotel skal jeg vælge?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ikast
Tilmeldt 15. Apr 19
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint at tage en 1-click-install på WordPress.

Jeg har selv lavet festbamsen.dk i wordpress uden at være vildt teknisk...

Hvis jeg skulle vælge andet end wordpress, og det skulle være simpelt, ville jeg gå med Variant Builder som medium.rare sælger på envato market til få penge.
Det er ekstremt nemt at bygge i, men har også lidt begrænsninger. Men giver dig en html kode, som du med basic kendskab selv kan ændre i...

Grunden til at jeg har det som andet valg, skyldes især deres builder og at man slipper for databasekald og andet der kan tage tid at loade...

Festbamsen.dk - Udlejning af slush ice maskiner, beer pong borde mv. i Herning, Ikast, Silkeborg og omegn

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart bruge one-click, der er ingen grund til at bøvle med opætningen selv. Big Smile

Tilmeldt 13. Jan 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress og et Unoeuro webhotel, så er du godt i gang.

Unoeuro har 1-click install som fungerer helt perfekt, bare husk at opdatere core, plugins og temaer når installationen er fuldført - så har du den nyeste version af WP som udgangspunkt.

Find et simpelt tema, så kan du hurtigt få bygget en lille hjemmeside :) Hvis du en dag har brug for mere krævende ting kan du altid hyre en freelancer til at tage sig af det du ikke selv kan. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

JeriLeeUC:
Vil du anbefale at man går via udbyderen og bruger en one-click wordpress eller at man starter i wordpress ?

Det kommer an på hvem du spørger. En der aldrig har brugt kode vil være glad for one-click mens en som mig ikke vil røre det med en ildtang fordi vi kan "fixe" de små detaljer i systemerne som hostingselskaberne ikke har tænkt over.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

mens en som mig ikke vil røre det med en ildtang fordi vi kan "fixe" de små detaljer i systemerne som hostingselskaberne ikke har tænkt over.

Hvilke små detaljer i systemerne har hosting virksomheder ikke tænkt over? (Blot nysgerrig) - mange one-click installers downloader jo blot softwaren fra upstream, laver automatisk en database og bruger til siden - du får derved samme installation som hvis du installerede ting manuelt :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Hvilke små detaljer i systemerne har hosting virksomheder ikke tænkt over? (Blot nysgerrig) - mange one-click installers downloader jo blot softwaren fra upstream, laver automatisk en database og bruger til siden - du får derved samme installation som hvis du installerede ting manuelt :)

Nu roder jeg kun med Umbraco (var med på PHP fra starten og så lyset i .NET) men jeg ved at jeg går altid ind og justere nogle ting efter installation som ikke er med fra starten. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Nu roder jeg kun med Umbraco (var med på PHP fra starten og så lyset i .NET) men jeg ved at jeg går altid ind og justere nogle ting efter installation som ikke er med fra starten. 

Men det kan du jo gøre uanset om det er 1-click eller ej - hvis vi tager WordPress som et godt eksempel, så om du installere det via 1-click eller manuelt gør ingen forskel funktionelt og manuel installering giver ikke rigtigt flere muligheder end 1-click installeren gør.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
manuel installering giver ikke rigtigt flere muligheder end 1-click installeren gør

Jeg har heller ikke noget imod 1-click men det er bare ikke noget jeg bruger :)

Tilmeldt 30. Apr 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Steffen Christensen:

Wordpress og et Unoeuro webhotel, så er du godt i gang.


Unoeuro har 1-click install som fungerer helt perfekt, bare husk at opdatere core, plugins og temaer når installationen er fuldført - så har du den nyeste version af WP som udgangspunkt.


;



det kigger jeg på.

Tak for hjælpen.
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 25
Fra  KaufmannDesigns Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
For at eliminere nogle usikkerheder anbefaler jeg også unoeuro og wordpress. Nemt, hurtigt, effektivt, samt også billigt.

Arbejder på mine egne designs her ved KaufmannDesigns.

Spejle til stort og småt

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)